جمع بازیگران فیلم تکمیل شد

«جان ویک 3» و مبارزه با دشمنان متعدد

جمع بازیگران سومین قسمت مجموعه فیلم «جان ویک» تکمیل شد. با کامل شدن فهرست بازیگران این اکشن جنایتکارانه، کلید فیلمبرداری آن زده می‌شود. کیانو ریوز برای سومین بار در نقش کاراکتر جان ویک ظاهر خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۴۵۴۰۲

اما هالی بری بازیگر سیاهپوست و اسکار گرفته سینما، نقش شخصیت اصلی زن داستان قسمت تازه را بهعهده دارد.

هنوز اطلاعی از نوع نقشی که بری بازی میکند در دست نیست. اما احتمال داده میشود او براثراتفاقی سر راه جان ویک سبز شده و به یاری او میآید تا از چنگ آدمهای بد ماجرا فرار کند. آنجلیکا هیوستن و آسیا کیت دیلون دو بازیگر دیگری هستند که به جمع بازیگران جان ویک 3
پیوستهاند.

هیوستن نقش کاراکتری به نام «کارگردان» را بازی میکند که کارها و فعالیتهای جان ویک را زیر نظر دارد و میتواند خطر بزرگی برای او محسوب شود.

یان مک شین و لاورنس فیشبرن دو بازیگری هستند که در قسمتهای قبلی فیلم بوده و دوباره نقشهای قبلیشان را تکرار میکنند.

داستان قسمت سوم از آنجا آغاز میشود که داستان دومین قسمت آن تمام شد. جان ویک که سابق بر این تروریست بوده و حالا از دست دشمنان خود میگریزد، در راه فرار از چنگ آنها با ماجراها و اتفاقات تازهای روبهرو میشود.

برای سر او مبلغ 14 میلیون دلار تعیین شده و نه تنها دشمنان او، که افراد طماع و سودجو هم به دنبال او هستند. جان ویک نمیداند که دو دشمن بسیار بزرگ و خطرناک او، کمر به قتلش بستهاند.

چاد استالسکی کارگردان قسمت دوم، سومین قسمت را هم براساس فیلمنامهای از خودش کارگردانی میکند.

هزینه تولید فیلم حدود 40میلیون دلار است و صحنههای آن، در دو لوکیشن نیویورک و مونترال کانادا فیلمبرداری میشود.

گروه سازنده جان ویک 3 هفته آینده راهی شهر مونترال میشود تا اولین سکانس آن را فیلمبرداری کند. شرکت لاینزگیت تهیهکننده فیلم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها