هشت عضو یک باند تبهکاری که بعد از آزادی از زندان، به سرقت‌های مسلحانه، زورگیری، کیف قاپی و سرقت با تصادف‌‌های ساختگی دست می‌زدند، بازداشت شدند.
کد خبر: ۱۱۴۲۴۸۳

به گزارش جامجم، 7 اسفند سال گذشته مردی با حضور در پلیس آگاهی تهران از سرقت مسلحانه محموله پوشاک خبرداد. با تحقیق از او معلوم شد سفارش تلفنی خرید پوشاک دریافت کرده و قرار بوده کالای موردنظر را به محله یافتآباد ارسال کند که مورد حمله افراد مسلح قرار گرفته و محموله پوشاک که روی موتورش بوده و پنج میلیون تومان ارزش داشته سرقت شده است. ماموران در جریان تحقیقات و بازبینی دوربینهای مداربسته اطراف محل سرقت، تصویر متهم سابقهداری را به دست آوردند.

این متهم و همدستانش تحت تعقیب پلیس قرارگرفتند و چهار نفرشان دهم اردیبهشت امسال شناسایی و در شهرهای تهران و ری بازداشت شدند. در بازرسی از مخفیگاه آنها تجهیزات نظامی، از جمله یک قبضه سلاح کمری همراه 15 فشنگ جنگی، دو قبضه شبهسلاح کمری، چهار دستگاه بیسیم دستی، یک رشته دستبند فلزی، گاز اشکآور و یک دستگاه شوکر برقی کشف کردند.

متهمان در بازجویی پلیسی علاوه براین دزدی مسلحانه به چند فقره سرقت مسلحانه و به عنف از جمله سرقت و زورگیری از فروشندگان ارز در خیابان جمهوری، سرقت چند دستگاه خودروی سواری، سرقت فرش و همچنین سرقتهای مشابه در شمالغرب کشور نیز اعتراف کردند .

سرهنگ حمیدرضا یاراحمدی، سرپرست پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اشاره به سرقتهای به عنف خودروهای خارجی و مدل بالا به شیوه ایجاد تصادف ساختگی توسط این گروه از سارقان گفت: در تحقیقات بعدی از متهمان معلوم شد آنها با همدستی چهار متهم دیگر که به صورت جداگانه توسط پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شدند، با راهاندازی تصادفهای ساختگی با خودروهای مدل بالا در سطح شهر تهران، رانندگان را متوقف کرده و در فرصت مناسب خودرو را سرقت میکردند.

متهمان روانه زندان شدند و تحقیقات از آنها ادامه دارد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها