
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، مقام معظم رهبری به یکی از دعاهایی که آیت الله بهجت به آن سفارش میکرد، اشاره کردند و فرمودند: آیت الله بهجت از جمله کسانی بود که از جوانی مراقب نفس خود بود و به خواندن دعای «یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبّت قلبی علی دینک» تاکید داشت.
خاطرنشان میشود؛ دیروز بیست و هفتم اردیبهشت سالروز رحلت آیت الله بهجت بود.
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند