حالا بیشتر معلوم می‌شود که حمید حسام کاری کرده کارستان؛ کتاب «آب هرگز نمی‌میرد» او توسط نشر 27 بعثت با چاپ سی‌وچهارم خود در نمایشگاه کتاب تهران عرضه شده است.
کد خبر: ۱۱۳۹۱۶۲

کتاب شناختهشده «آب هرگز نمیمیرد» نوشته حمید حسام شامل خاطرات جانباز میرزامحمد سلگی فرمانده گردان ابوالفضل(ع) در سالهای دفاع مقدس چندی است توسط نشر 27 بعثت وابسته به لشکر 27 محمدرسولا...(ص)، به چاپ سی و چهارم رسیده و با نسخههای این نوبت چاپ خود در سی و یکمین نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران عرضه شده است.

نگارش تقریظ رهبر انقلاب و همچنین متن و خاطرات تاثیرگذار میرزا محمد سلگی از جمله دلایل استقبال از این کتاب عنوان میشود.

از دیگر کتابهای مهم نشر 27 بعثت، «شرارههای خورشید» شامل کارنامه عملیاتی لشکر 27 در عملیات خیبر است که با تحقیق و پژوهش گلعلی بابایی و حسین بهزاد چاپ و سال گذشته رونمایی شد. این کتاب با ویرایش و چاپ دوم خود در نمایشگاه عرضه شده است. «مهتاب خین» هم از عناوین شناخته شده این ناشر است که با چاپ یازدهم خود در نمایشگاه حضور دارد. کتاب «رویای آمریکایی» هم شامل مطالبی درباره جنگ نیابتی آمریکا با ایران در قالب جنگ تحمیلی عراق به کشورمان، نوشته گلعلی بابایی که چند روز پیش رونمایی شد، با نسخههای چاپ اول خود در نمایشگاه عرضه شده است. «در هالهای از غبار» اثر دیگر گلعلی بابایی که در واقع زندگینامه داستانی فرمانده جاویدالاثر احمد متوسلیان را شامل میشود، با نسخههای چاپ دهم و طرح جلد جدید در غرفه این ناشر در نمایشگاه حضور دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها