با اعلام هیات انتخاب بخش سریال و مجموعه نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران، 58 سریال و مجموعه منتخب نهایی این بخش مشخص شدند.
کد خبر: ۱۱۳۸۷۷۹

به گزارش ستاد خبری جشنواره، اینجوری بهتره به کارگردانی و تهیهکنندگی شیوا ممتحن، تاریخ از اینور به تهیهکنندگی سیدمسعود صفوی و کارگردانی اصغر صفار، تندر یوز ایرانی به کارگردانی محسن شکرطلب و تهیهکنندگی محمد امین همدانی، دهکده پر ماجرا به کارگردانی و تهیهکنندگی مرجان کشانی، روبی و جوجهها به تهیهکنندگی و کارگردانی بابک و بهنود نکویی، سمعک به کارگردانی رضا فصاحت و تهیهکنندگی الهام ابراهیمی، قصههای قرآنی پیامبران به کارگردانی وحید هماتاش و سلمان خورشیدی و تهیهکنندگی محمدصادق کریمیان، قصههای خوب برای بچههای خوب به کارگردانی مرحوم مجید محمدی و تهیهکنندگی موسسه یک لحظه خیال، موزه به کارگردانی بهروز یغماییان و تهیهکنندگی نادر یغماییان، ناز بالش به کارگردانی مانی وطندوست و تهیهکنندگی سیدمسعود صفوی و نظر شما چیه به کارگردانی و تهیهکنندگی محمدرضا عابدی از جمله این سریالها هستند.

رقابت 39 فیلم کوتاه در جشنواره

در همین حال، هیات انتخاب بخش فیلم کوتاه نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران، 39 اثر را در این بخش به عنوان آثار راه یافته به مرحله نهایی اعلام کرد.

بر این اساس، فیلمهای کوتاه اختیار به کارگردانی شکیبا شعبانی، استریپی به کارگردانی بابک و بهنود نکویی، اسراف و اعضای بدن هر دو به کارگردانی ابراهیم ساکتی، آلفابت، فیلمی از کیانوش عابدی و آنتراکت به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان به مرحله نهایی راه یافتهاند.

در این فهرست میتوان به فیلمهای کوتاه دیگری همچون باور به کارگردانی امیر واحدی، پر از آسمان به کارگردانی بابک و بهنود نکویی، پروانگی اثری از علی عزیزی، پل به کارگردانی نوید تنظیفیان و پنکه به کارگردانی فاطمه سوهانی نیز اشاره کرد.

اعلام 8 فیلم منتخب نهایی جشنواره

هشت فیلم بلند منتخب نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران معرفی شدند.

براساس اعلام هیات انتخاب، فیلمهای عاشورائیان به کارگردانی ناهید صمدی امین، افسانه شهر قالی به کارگردانی حمیدرضا حافظی، بازمانده به کارگردانی احسان طاهری و ناردونه به کارگردانی مسعود حاجی بابایی چهار فیلم بلندی هستند که در این فهرست وجود دارند. نخستین جشنواره ملی پویانمایی تلویزیونی ایران 15 تا 17 اردیبهشت به میزبانی همدان برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها