خواستگار کینه‌جو با همدستی نوعروس، تازه داماد را قربانی اسید‌پاشی مرگباری کرد.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۷۶

نیمهشب پنجشنبه، ششم اردیبهشت امسال گزارش اسیدپاشی به پلیس سیستان و بلوچستان گزارش شد. ماموران با حضور در خانهای که آنجا اسیدپاشی رخ داده بود، مشاهده کردند روی بدن و صورت تازه داماد اسید پاشیده شده و همسرش هم از ناحیه پا دچار سوختگی با اسید شده است. آنها به بیمارستان منتقل شدندکه تازه داماد یک روز بعد به دلیل شدت سوختگی فوت کرد. تحقیقات اولیه در این پرونده نشان میداد آنها در خواب بودندکه هدف اسید پاشی قرار گرفتهاند.

تحقیقات پلیسی در این باره ادامه داشت تا این که ماموران به سرنخهایی دست یافتند که نشان میداد، عامل اسید پاشی پیش از این خواستگار نوعروس بوده است. حتی پیش از ازدواج، از نوعروس خواسته طلاق بگیرد، در غیر این صورت دست به اسیدپاشی میکنند .

همچنین ماموران به سرنخهایی دست یافتند که مشخص کرد این اسیدپاشی با هماهنگی نوعروس انجام شده؛ چرا که او راضی به ازدواج با شوهرش نبوده است، بنابراین نوعروس با دستور قضایی بازداشت شد.

موحدیراد، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان گفت: در جریان تحقیقات معلوم شد نوعروس با فرد اسیدپاش در اجرای نقشه مرگ همسرش همدستی داشته است. او نیمه شب برای استفاده از سرویس بهداشتی به حیاط رفته و پس از آن فرد اسیدپاش وارد خانه شده و نقشه را اجرا کرده است. در تحقیقات بعدی، اسیدپاش فراری هم شناسایی و دستگیر شد. هر دو متهم در بازداشت به سر بردند و تحقیقات از آنها ادامه دارد./ ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها