بشار رسن در گفتگو با جام جم:

این آخرین قهرمانی من با پرسپولیس نیست

بشار رسن، هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس حالا خوشحال‌ترین بازیکن خارجی این تیم به شمار می‌رود، زیرا در اولین تجربه لژیونر شدن، یک قهرمانی به کارنامه‌اش اضافه شد.
کد خبر: ۱۱۳۸۲۶۰

او به ما گفت: میدانستم چه تیمی را در ابتدای فصل انتخاب میکنم و به کجا میروم. پرسپولیس نهتنها در ایران بلکه در عراق و بین ما عراقیها هم طرفداران بسیار زیادی دارد. این را همه میدانند که پرسپولیس پرتماشاگرترین تیم آسیاست و این قهرمانی میتواند افتخارات را بیشتر کند.

او اضافه کرد: این اولین قهرمانی من با پرسپولیس است اما اطمینان دارم آخرین قهرمانی نیست. روزهای مهمی پیش روی ماست و میخواهیم در کنار هم، افتخارات بیشتری بسازیم. خوشبختانه تماشاگران هم همیشه ما را حمایت میکنند. همه ما، نقشمان را میشناسیم و میدانیم وقتی قرار به کسب موفقیت باشد، باید چه کاری انجام بدهیم. من بسیار خوشبینم که فصل آینده نیز، فصلی به نام پرسپولیس باشد. در لیگ بعدی ایران میتوانیم حتی تعداد پیروزیهایمان را بیشتر کنیم و با آمارهایی بهتر، قهرمان شویم. این روحیه و انگیزه برای تکرار موفقیتهای دیگر در تیم ما وجود دارد.

از بشار پرسیدیم این شایعات که میگویند در پرسپولیس نمیمانی تا چه حد صحت دارد که این طور جواب داد:من از چند تیم خارج از ایران پیشنهاد دارم. دو باشگاه از قطر، یک باشگاه اماراتی و دو باشگاه عراقی برای من پیشنهاداتی فرستادهاند. همچنین از لیگ ایران هم سه باشگاه با من تماس گرفته اند تا به تیمشان بروم اما من با پرسپولیس قرارداد دارم و نمیخواهم این تیم را ترک کنم. البته قرارداد مالی من در این فصل باید تمدید شود ولی تا پایان فصل بعدی قرارداد دارم و هرگز به فکر جدایی از پرسپولیس نیستم. من بتازگی به این تیم آمدم و مطمئنم در فصل آینده بیش از اینها به میدان خواهم رفت.

او در مورد لیگ قهرمانان آسیا نیز افزود:در آسیا همه از پرسپولیس میترسند. این موضوع را فصل قبل هم دیدیم. برای همه حریفان مان احترام قائلیم اما باید قدرت مان را در هر بازی نشان دهیم. فصل قبل میتوانستیم تا فینال برویم ولی این اتفاق رخ نداد. امسال باید کار را تمام کنیم و با عبور از همه حریفان
به فینال برسیم.

بشار درخصوص رابطه‌اش با برانکو گفت: برانکو از نظر من مربی بسیار مهمی در لیگ ایران به شمار می‌رود. موفقیت‌های او، این موضوع را نشان می‌دهد. من هرگز با برانکو مشکلی نداشتم و او را دوست دارم، زیرا مثل یک پدر مهربان است و به همه بازیکنانش با یک چشم نگاه می‌کند. شانس بازی‌های زیادی به من رسید و همیشه می‌توانستم برای حضور در کمپ تیم ملی عراق از او مهلت بگیرم. اینها نشان می‌دهد رابطه‌مان خوب بوده و مشکلی نداشتیم. من برای برانکو آرزوی موفقیت می‌کنم و این موضوع را می‌دانم که موفقیت‌های پرسپولیس در سال‌های اخیر به خاطر حضور مربی باکیفیتی مثل
برانکو است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها