رضا قوچان‌نژاد، مهاجم هیرنوین هلند در نیم فصل دوم لیگ این کشور توانست خوش بدرخشد و دوباره نامش را سر زبان‌ها بیندازد. بعد از یک نیم فصل ناموفق، او از همان شروع نیم فصل دوم خوب عمل کرد و تا به حال هشت گل برای تیمش به ثمر رسانده است.
کد خبر: ۱۱۳۷۹۷۵

رضا درباره شرایط خود در هیرنوین میگوید: خدا را شکر میکنم نیم فصل دوم همه چیز برای من عوض شد. از عملکردی که تا اینجا داشتم راضی هستم. سرمربی و هواداران هم راضی هستند. نیم فصل اول شرایط سخت بود ولی با بهتر شدن وضعیت تیم، شرایط من هم بهتر شد. او که بزودی باید به اردوی تیم ملی ملحق شود در این باره میگوید: هنوز مشخص نیست در ایران به اردو بیایم یا این که در ترکیه به سایر بازیکنان ملحق شوم. ولی دوست دارم هر چه زودتر این اتفاق بیفتد چون انگیزه زیادی برای موفقیت در تیمملی دارم. دوست دارم با ایران اتفاقات خوبی رقم بزنم. امیدوارم شرایط خوب پیش برود.

او درباره جامجهانی و نزدیکی به آن میگوید: اگر بتوانم به جامجهانی بروم، این دومین بار خواهد بود که در چنین تورنمنت بزرگی به میدان میروم. برایم افتخار بزرگی است اگر این اتفاق بیفتد. امیدوارم یکی از بازیکنانی باشم که به روسیه برسم. رضا درباره بازی مراکش توضیح میدهد: این بازی به نظرم حساس ‌‌ترین بازی ما در جامجهانی است، چون تکلیفمان را مشخص میکند. باید همه جوره خودمان را نشان دهیم. بازی با تونس و الجزایر برای تیمملی خیلی خوب بود و نشان داد باید برای رودررویی با مراکش خیلی آمادهتر شویم. مراکش، قویترین تیم آفریقاست و مثل ما در رده اول قارهاش قرار گرفته است. بازی با این تیم اصلا ساده نیست.

باید در فرصت باقیمانده ضعفهای خود را از بین ببریم. ما شرایط خوبی داریم ولی باید خیلی بهتر شویم. دیدید مثلا در بازی تونس شکست خوردیم. در بازی مراکش و کلا بازیهای جامجهانی جای اشتباهی نیست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها