آرسن ونگر که طبق اعلام خودش روزهای پایانی حضور در آرسنال را تجربه می‌کند، گرچه در فصل جاری هیچ توفیقی در فوتبال داخلی انگلیس نداشت و در لیگ برتر و جام حذفی به موفقیتی نرسید، تنها دلخوشی و امیدش را به بازی‌های لیگ اروپا معطوف کرده بود.
کد خبر: ۱۱۳۷۸۴۶

پنجشنبه شب و در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی شاگردان او در ورزشگاه امارات از اتلتیکو مادرید پذیرایی کردند و انتظار داشتند راه رسیدن به یک فینال اروپایی را بعد از سال‌ها برای خود هموار کنند. اما گلزنی آنتوان گریزمان در دقیقه 82 برای تیم ده نفره دیگو سیمئونه و پایان بازی با نتیجه تساوی یک بر یک موجب شد تا رویاهای مرد فرانسوی برای پایانی خوش در باشگاه لندنی تا حدودی دور از دسترس باشد.

خود ونگر بعد از این بازی با حسرت از این فرصت از دست رفته تیمش صحبت کرد و گفت: برابر تیمی بازی کردیم که خوب دفاع می کند و نتوانستیم از موقعیتهایمان بهره ببریم. تنها فرصت حریف تبدیل به گل شد. نتیجه یک بر صفر خیلی خوب بود. نباید در چنین بازیهایی اشتباه کنیم. 22 موقعیت گل داشتیم. بازی خاص و شب تلخی بود. شانس صعودمان به فینال بیشتر بود اما متاسفانه یک گل دریافت کردیم. وی افزود: ناراحت هستم چون میتوانستیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم. اتلتیکو خیلی خوب دفاع کرد اما ما نیز در نیمه اول فرصت گلزنی داشتیم. کارت قرمزی که داور به ورسالیکو داد جریان بازی را کاملا عوض کرد اما نتوانستیم از این فرصت بهره ببریم.

در طرف مقابل حرفهای سیمئونه نیز بعد از پایان بازی بیشتر به تصمیمات داور و تمجید از بازیکنانش اختصاص داشت. او در این زمینه گفت: صحبت کردن درباره داوری سخت است، میتوان تصاویر را مشاهده کرد. داوران در لحظات حساس با تصمیماتشان تعیین کننده هستند. او تصمیم گرفت به ورسالیکو کارت قرمز بدهد سپس مرا به خاطر نخستین اعتراضم نسبت به بازیکن آرسنال اخراج کرد. به داوران احترام می گذارم. فوتبال این چنین است. همه اشتباه می کنند. سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه گفت: بازیکنانم قهرمان هستند و 80 دقیقه را تحمل کردند. لحظات سختی بود. آنها 80 دقیقه در زمین آرسنال، برابر تیمی که خوب بازی میکند و سرمربی فوقالعادهای دارد، عملکرد درخشانی داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها