فرشید اسماعیلی:

استحقاق رسیدن به فینال آسیا را داریم

فرشید اسماعیلی در لیگ قهرمانان آسیا یکی از کلیدی ترین بازیکنان استقلال بوده است. او با پاس گل‌هایی که داده باعث شده تا مهاجم‌ها گل بزنند و طبیعتا استقلال امتیازات خوبی جمع کند. اسماعیلی از جمله بازیکنانی است که حالا مورد توجه رقبا قرار گرفته است. شفر از عملکرد این بازیکن رضایت زیادی دارد و می‌گوید، او با قدرت بازی‌سازی و حفظ توپ خود می‌تواند در موفقیت‌های تیم نقش پررنگ‌تری بازی کند. اسماعیلی در آستانه بازی الهلال و در پاسخ به این سوال که آیا در این مسابقه هم گل می‌سازی، می‌گوید: «واقعا مهم نیست چه کسی گل می‌سازد یا گل می‌زند. مهم این است که بتوانیم موفق باشیم و سه امتیاز را به دست بیاوریم.»
کد خبر: ۱۱۳۴۹۳۷

البته استقلال اگر در این مسابقه یک مساوی هم بگیرد، میتواند به عنوان تیم صدرنشین صعود کند. فرشید مکثی میکند و چنین پاسخ میدهد: ما به هیچوجه برای مساوی به زمین نمیرویم. تنها هدف ما مقابل الهلال برد و کسب سه امتیاز است. به چیزی غیر از این فکر نمیکنیم. انگیزه خیلی زیادی داریم و میخواهیم هر طور شده مثل بازی رفت برنده باشیم.

او درباره وضعیت تیم حریف هم میگوید:الهلال همیشه خطرناک است، حتی اگر حذف شده باشد. خب آنها از مرحله گروهی لیگ قهرمانان حذف شدهاند. کسی فکرش را نمیکرد این اتفاق بیفتد. همه تصور میکردند در این گروه الهلال تیم صعود کننده اول باشد و از بین استقلال، الریان و العین یکی به مرحله بعدی صعود کند. بازهم خیلیها فکر میکردند این العین باشد که به عنوان تیم دوم بالا برود ولی ما خیلی از معادلات را به هم زدیم و نشان دادیم میتوانیم کارهای بزرگی کنیم. البته به نظر من هنوز زمان انجام کارهای بزرگ نرسیده است و فعلا میخواهیم تیم اول گروه باشیم و به مرحله بعد صعود کنیم.

فرشید اسماعیلی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال میتواند در آسیا به کار بزرگی دست بزند، جواب میدهد: قطعا میخواهیم کارهای بزرگ کنیم. دوست داریم کاری کنیم که در تاریخ باشگاه ماندگار شویم ولی باید قبول کرد کار خیلی سخت است. اما این استقلال استحقاق رسیدن به فینال آسیا را دارد. یکدل و متحد هستیم. به آسیا مثل یک فرصت بزرگ نگاه میکنیم. الان تیم خوبی داریم و حیف است این استقلال از لیگ قهرمانان بخواهد کنار برود. دوست داریم به مراحل بالا و بعد فینال برسیم، چون استحقاقش را داریم. شک نکنید اگر به فینال برویم، شانس مان برای قهرمانی بیشتر خواهد بود، چراکه به فصل جدید مسابقات میخورد و میتوانیم خودمان را تقویت کنیم و قویتر به مسابقات پا بگذاریم. ریکاوری خوبی هم خواهیم کرد، چون فصل سختی داشتهایم و در سه رقابت جنگیدهایم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها