اشکان دژاگه، کاپیتان دوم تیم‌ملی همچنان مصدوم است و نمی‌تواند فوتبال بازی کند. سرمربی ناتینگهام فارست بشدت نگران اشکان است که مبادا جام جهانی را از دست دهد به همین خاطر اعلام کرده حتی اگر دژاگه آماده بازی باشد، او را بازی نمی‌دهد تا قطعا در روسیه حاضر باشد. دژاگه این روزها فیزیوتراپی می‌کند تا کم‌کم آماده بازگشت به میادین شود. بعد از آن کارلوس کی‌روش برنامه‌ای ویژه برای آماده‌سازی اشکان خواهد داشت. دژاگه درباره آخرین شرایطش به جام ورزشی می‌گوید: «در این مدت همه چیز طبق خواسته‌مان پیش رفت. باید تشکر کنم از کادر فنی تیم‌ملی و بخصوص آقای کی‌روش که به من توجه ویژه‌ای داشتند. روزانه دو جلسه فیزیوتراپی می‌کنم و مشکلی وجود ندارد.»
کد خبر: ۱۱۳۳۶۱۶

او در پاسخ به این که دقیقا چه زمانی دوباره به میادین بازمیگردد، میگوید: «عجلهای برای بازگشت ندارم. باشگاه ناتینگهام هم بعد از مصدومیتم رفتار خوبی داشت. با اینکه شرایط تیم در جدول خیلی خوب نیست ولی فشاری روی من نگذاشتند و امیدوارم بتوانم جواب حمایتهای این باشگاه را بدهم.»

دژاگه درباره حضورش در جامجهانی هم توضیح میدهد: «باید ببینیم شرایط چطور پیش میرود. انشاءا... در جامجهانی حاضر خواهم بود. تمام تمرکزم را گذاشتهام روی بهبود مصدومیتم.» اشکان در صورتی که به روسیه برسد، دومین جامجهانی عمرش را تجربه میکند. او در این باره میگوید: «در هر مسابقهای که پیراهن تیمملی را میپوشم احساس افتخار میکنم و برایم فرقی نمیکند چه مسابقهای است؛ دوستانه یا مسابقه رسمی. ولی به هر حال حضور در جام جهانی برای هر بازیکنی افتخار است و من هم اگر در این مسابقات باشم، افتخار بزرگی نصیبم میشود. از روز اولی که پیراهن تیم ملی را پوشیدم احساس خاصی داشتم و امیدوارم بتوانم همیشه برای کشورم بهترین بازیها را انجام دهم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها