تماشاگران در نوروز 97 مشتاقانه ماجراجویی‌های نقی معمولی و ارسطو عامل را در «پایتخت 5» دنبال کردند؛ چهره‌هایی محبوب و دوست داشتنی که باوجود کشمکش‌ها و جدال‌های لفظی و بانمک همیشگی، این بار مقابل دشمنی به نام داعش، اختلافات را کنار گذاشتند و قهرمانانه و پیروزمندانه با آنها مبارزه کردند.
کد خبر: ۱۱۳۳۵۲۹

به گزارش جامجم، قرار است بازیگران نقشهای نقی و ارسطو ساعت 19 امروز در پردیس سینمایی کورش حضور پیدا کنند و فیلم «فراری»، آخرین ساخته علیرضا داوودنژاد را همراه مردم ببینند. ترلان پروانه و رضا داوودنژاد، دو نفر از بازیگران این فیلم سینمایی هم محسن تنابنده و احمد مهرانفر را در این اکران ویژه مردمی همراهی میکنند. محسن تنابنده، بازیگر نقش نقی معمولی در مجموعه پایتخت، در فیلم فراری نقش اصلی مرد را بازی میکند.

او برای بازی خوب در این اثر سینمایی، برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر شد.

فراری همچنین در همان جشنواره، جوایز بهترین فیلمنامه (کامبوزیا پرتوی)، بهترین صدابرداری (پرویز آبنار) و سیمرغ بلورین ویژه هیات داوران را به دست آورد. سیما تیرانداز، سیامک صفری، محمدرضا داوودنژاد و علی داوودنژاد از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

فراری قصه دختری شهرستانی را روایت میکند که برای عکس گرفتن با یک ماشین فراری هشت میلیاردی به تهران میآید.

فیلم خوب و تحسین شده علیرضا داوودنژاد به عنوان یکی از فیلمهای اکران نوروزی، در گیشه موفقیتی کسب نکرده و تا اینجا فروش پایین و دور از انتظاری داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها