فرشید اسماعیلی، هافبک میانی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بشدت خوش درخشیده. او با پاس گل‌هایی که داده، زمینه‌ساز چند گل برای تیمش بوده است. اسماعیلی در لیگ برتر هم همواره بازی‌های خوبی انجام می‌دهد و محبوبیت زیادی بین هواداران دارد. فرشید در آستانه بازی؛ سیاه‌جامگان در این باره می‌گوید: تیم آنها در ته جدول است ولی شک نکنید انگیزه زیادی برای بازی با استقلال دارند. همه تیم‌ها دوست دارند مقابل استقلال خودشان را نشان دهند و قطعا کار مقابل سیاه‌جامگان ساده نیست. باید مثل همیشه با همه انگیزه و توان به زمین برویم و ان‌شاءا... سه امتیاز را مال خود کنیم.
کد خبر: ۱۱۳۲۴۷۰

او درباره نایبقهرمانی استقلال در لیگ برتر توضیح میدهد: این هدفی است که داریم. در حال حاضر چند رقیب جدی از جمله سایپا، فولاد، پیکان و ذوبآهن برای نایبقهرمانی داریم. کار واقعا سخت است. به نظرم میتوانیم نایبقهرمان شویم چون توانش را داریم. نباید به بازیهای دیگر کاری داشته باشیم و فقط بازیهای خودمان را ببریم.

اسماعیلی درباره درخشش در آسیا هم میگوید: کل تیم در آسیا خوب بودهاند. وقتی تیم خوب باشد و نتیجه بگیرد، بازی همه به چشم میآید. من هم وظیفهام را انجام دادم. سرمربی خواستههایی از من داشت. هدفم این بود چیزهایی که او میخواهد در زمین انجام دهم و خدا را شکر راضی است.

فرشید درباره فصل بعد هم چنین حرفهایی میزند: انشاءا... برای قهرمانی میرویم. فصل بعد زمان قهرمانی استقلال است و اگر تیم حفظ شود، شانس زیادی برای رسیدن به این موفقیت خواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها