از سوی دیگر خبر می‌رسد یک ابرقهرمان دیگر سینما هم از حضور در این‌گونه نقش خسته شده و قصد کناره‌گیری از آن را دارد! کریس ایوانز که با بازی در نقش کاراکتر کاپیتان آمریکا در مجموعه فیلمی به همین نام مشهور شد، حالا قصد بازنشستگی دارد. بازیگر 36ساله سینما می‌گوید آمادگی آن را دارد که از دنیای کمیک استریپی شرکت مارول بیرون آمده و به سراغ انواع دیگر فیلم‌های سینمایی برود. ایوانز از سال 2011 تا به امروز، در چند فیلم سینمایی نقش کاپیتان آمریکا را بازی کرده است. بجز فیلم چند قسمتی «کاپیتان آمریکا»، او در دو قسمت اخیر مجموعه فیلم «آونجرز/ انتقام گیران» هم این نقش را تکرار کرده است.
کد خبر: ۱۱۳۲۳۶۰

در چهارمین قسمت این مجموعه فیلم هم (که هنوز نامی برایش انتخاب نشده) ایوانز دوباره لباس کاراکتر کاپیتان آمریکا را به تن کرده است. اما او به نشریه نیویورک تایمز میگوید، این فیلم آخرین باری خواهد بود که این لباس را به تن میکند: «زمانی میرسد که احساس میکنی میخواهی از این قطار پیاده شوی. دلیلش هم این است که فکر میکنی، به اندازه کافی در آن بودهای و سفرهای ماجراجویانه کردهای. احساس میکنم قبل از این که تماشاگران خسته شوند و بخواهند مرا از این قطار پیاده کنند، بهتر است خودم این کار را بکنم!» چهارمین قسمت مجموعه فیلم آونجرز برای نمایش عمومی در سوم ماه مه سال 2019 آماده میشود.

اما ایوانز باید در روزهای پایانی سال جاری میلادی، برخی از صحنههای این فیلم را دوباره فیلمبرداری کند. ظاهرا تعدادی از صحنههای فیلم درست فیلمبرداری نشده و تهیهکنندگان آن از گروه بازیگران خواسته اند برای فیلمبرداری مجدد این صحنهها به لوکیشنهای فیلم برگردند. این اتفاقات در حالی رخ میدهد که کوین فیگ مدیر شرکت مارول سال گذشته اعلام کرد چهارمین قسمت آونجرز، آخرین قسمت این مجموعه فیلم پرخرج خواهد بود و قسمت پنجمی در کار نخواهد بود. به گفته او: «تماشاگران سینما در این قسمت فیلم چیزهایی خواهند دید که در هیچ فیلم کمیک استریپی ابرقهرمانانه دیگری وجود نداشته است.» منتقدان سینمایی با توجه به گفتههای فیگ، پیشبینی میکنند که قسمت چهارم مجموعه فیلم آونجرز بیشتر دراماتیک خواهد بود تا اکشن و ماجراجویانه و تماشاگران سینما باید منتظر یک پایان دراماتیک برای آن باشند. به جز ایوانز، بازیگرانی چون رابرت داونی جونیور، کریس همسورث، مارک روفالو، اسکارلت جوهانسن و جرمی رنر هم در نقش ابرقهرمانانی مثل آیرن من، تور، هالک، بلک ویدو و هاوکی تیرانداز در این مجموعه فیلم ظاهر شدهاند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها