الحق والانصاف در این ایام ماضیه تعطیلات نوروز سیرتماشای این سریال پایتخت نمی‌شدیم. چه ملعبه‌ها که نمی‌کنند این نقی و ارسطو و بهتاش و فهیمه و سارا، نیکا و غیره بابا پنجعلی را هم که بالکل عاشق می‌باشیم. به قدری شیفته تماشا شده بودیم که سپرده بودیم به خشایار ساعات تکرار آن را نیز استخراج کرده ساعت کوک کرده مجددا نظاره کنیم .
کد خبر: ۱۱۳۲۱۹۲

خشایار عارض شد که این سری پنجم سریال است. قصد داریم زنگ بزنیم صداوسیما بدهیم یک بسته از قسمتهای قبل این سریال را هم بفرستند به محضر همایونی مان و همانطور که تتمه اجیل شب عید را میشکنیم، بنشینیم به تماشا و خنده. عجایب صنعتی است این تلویزیون که گاه چنان جذاب است که ملتفت نباشی میبینی ساعتها نشستهای و از کار و زندگی افتادهای. اما حکایت این پایتخت امریست علی حده. یک خانواده ایرانی مازندرانی با همه ریزه کاریهای رفتاری الحق که چه خوش به تصویر کشیده شدهاند. دایرکتور چه خوش به این نکته پی برده که رعیت جماعت از نصیحت رو و گلدرشت فوقالنهایه منفور است و به هیچ طریق من الوجوه توی کتش نمیرود. نیز ملتفت است که رعیت معصوم نبوده و خواسته ناخواسته عیبهایی هم داشته و شخصیتهای این سریال هم از این خصیصه برخوردار هستند .

البت ناگفته نماند گل بیعیب خداوند متعال است و این سریال هم اینگونه نیست که مبری از هر گونه عیب و نقص بوده اهل فن و متخصصان سینما توگراف است و علی ایحال دست مریزاد میگوییم به تمامی دستاندرکاران و بازیگران و کسانی که دست در دست هم گذاشته و توفق کردند بر اینکه ساعاتی خوب و خوش و واقعی و قابل باور در ایام نوروز برای رعیت به نمایش در آورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها