برای تماشاگرانی که طی سه دهه گذشته نیکلاس کیج را در نقش‌های متفاوت و متنوعی دیده‌اند، شاید نقش و چهره تازه او کمی عجیب و غریب باشد. بازیگر اسکار گرفته و 54 ساله سینما، قرار است لباس سوپرمن را به تن کرده و در قالب یک ابرقهرمان ظاهر شود!
کد خبر: ۱۱۳۱۷۹۳

البته او نقش این ابرقهرمان را در جلوی دوربین بازی نخواهد کرد، بلکه صدایش را به کاراکتر انیمیشنی آن قرض خواهد داد.

این انیمیشن کامپیوتری کمیک استریپی با نام «تایتانهای نوجوان: به فیلمها بروید!» ساخته میشود و کمپانی برادران وارنر و شرکت دی سی کامیکز تهیهکننده آن هستند.
کیج زمانی به همکاری با این فیلم پرداخته، که تمام کارهای تولید آن انجام شده و در مرحله پایانی صداگذاری است. با این حال، او از این که این اندازه دیر دعوت به همکاری شده، گله و شکایتی
نکرده است.

گفته میشود کیج به قدری تحت تاثیر زیبایی و جذابیت انیمیشن قرار گرفته، که بلافاصله پس از دعوت به همکاری خودش را به استودیوی ضبط صدا رسانده است!

از دیگر صداپیشههای فیلم میتوان به هاسلی، لیل یاچتی، ویل آرنت و کریستین بل اشاره کرد. این بازیگران به جای کاراکترهایی چون واندروومن و گرین لانترن و ... حرف زدهاند.

کیج در صحبت با ورایتی میگوید: «هر ابرقهرمانی تاثیر خاص خودش را روی تماشاگران و طرفداران داستانهای مصور دارد. برای همین، تهیهکنندگان فیلم گفتند برای هر یک از این ابرقهرمانهای کارتونی باید صدایی پیدا شود که به شخصیت آن بخورد و برای تماشاچی قابل قبول باشد. خوشحالم که آنها به این نتیجه رسیدند که من میتوانم صدای خوبی برای سوپرمن کارتونی باشم. بی صبرانه منتظرم نتیجه کار را روی پرده سینما تماشا کنم.»

این اولین بار است که کیج صدایش را در اختیار یک کاراکتر انیمیشنی قرار میدهد و اذعان میکند این کار را بیشتر به دلیل علاقهاش به کاراکتر سوپرمن انجام داده تا علاقه به ژانر انیمیشن!

او ادامه میدهد: «یکی از رویاهای بزرگم از دوران کودکی، بازی در نقش سوپرمن بوده است. بازیگران دیگری این نقش را جلوی دوربین بازی کرده و من فقط نظاره گر هنر بازیگری شان بودهام. صحبت کردن به جای این کاراکتر حتی در یک فیلم انیمیشنی هم جذاب است. به هر حال، میتوانم بگویم این نقش را بازی کردهام!» رسانهها به این نکته اشاره میکنند که کیج قرار بود دو دهه قبل در «سوپرمن زندگی میکند» تیم برتن نقش سوپرمن را بازی کند. اما این فیلم هیچ وقت وارد مرحله تولید نشد.

انیمیشن تایتانهای نوجوان برای اواخر ماه جولای سال جاری میلادی به روی پرده سینماها میرود. این فیلم نسخه سینمایی یک مجموعه موفق تلویزیونی به همین نام است. تمام کاراکترهای مجموعه در این نسخه حضور دارند. در داستان فیلم، تایتانهای نوجوان که شامل چند بچه شیطان و ماجراجو میشوند، به دنبال همبازی شدن با تعدادی از ابرقهرمانان داستانهای مصور در یک فیلم سینمایی هستند. اما با ورود یک موجود خبیث به ماجرا، همه چیز در حالت تعلیق قرار میگیرد. این موجود مانع از تولید فیلم میشود و حالا نوبت ابرقهرمانان است که به جنگ با او بروند.

اما کیج به عنوان بازیگر، در جلوی دوربین هم خود را آماده بازی در فیلمی تازه میکند. «سواری با شیطان» درام دلهره آور تازه سینماست و نیکلاس کیج نقش اصلی آن را به عهده دارد. داستان فیلم در یک خط مرزی اتفاق میافتد و درباره سوداگران مواد مخدر و کارتلهای فعال در این زمینه است.

جیسون کیبل کارگردان فیلم، بیشتر از بازیگران و داستان فیلم توجهات را به خود جلب کرده است. او که با این فیلم اولین تجربه کارگردانیاش را انجام میدهد، قبل از این افسر نیروی دریایی بوده است! بخش اعظم صحنههای فیلم در نیومکزیکو و در نزدیکی مرز آمریکا با مکزیک فیلم برداری
میشود.

گروه سازنده سواری با شیطان اوایل هفته آینده راهی این محل میشوند تا کلید فیلمبرداری آن را بزنند. فیلمنامه این درام دلهرهآور برگرفته از تجربیات کاری و شخصی خود کیبل است. او جزو اعضای گروه مبارزه با مواد مخدر بود که مدت زیادی را در کشور کلمبیا خدمت کرد. به جز آن، کیبل در صد کشور دیگر دنیا هم ماموریتهایی انجام داده است. عراق از آخرین کشورهایی بوده که کیبل در آنها خدمت کرده است. داستان فیلم درباره یک فروشنده حرفهای کوکائین است که از مکزیک راهی آمریکا میشود، تا خود را به کانادا برساند. این مرد در طول راه با یکی از کارتلهای مواد مخدر درگیری پیدا میکند. البته این نقش را نیکلاس کیج بازی نمیکند، زیرا نقش فرعی
فیلم است!

کاراکتر نیکلاس کیج در فیلم با نام کوک شناخته میشود.

او یکی از آدمهای فروشنده مواد مخدر است، که ماموریت پیدا میکند با یکی از رهبران کارتلهای مواد مخدر به نام باس مبارزه کند. باس از رقبای قدیمی رئیس کوک است و در کار او کارشکنی میکند. کوک در راه سفر، با یکی دیگر از سوداگران مواد مخدر همراه میشود. این سفر خطرناک، کوک را به درک تازهای از زندگی میرساند و باعث میشود تا علیه باندهای مافیایی مواد مخدر قد علم کند.

دیگر بازیگران فیلم لاورنس فیشبرن،لزلی بیب، باری پپر، آدام گلدبرگ و پیترفاسینلی هستند. کیج نقش تازهاش را متفاوت از کارهای چند سال اخیر خود دانسته و اضافه میکند: «تا به حال فیلمهای زیادی در باره مواد مخدر و کارتلهای وابسته به آن ساخته شده است. اما سواری با شیطان این موضوع را از منظر جدیدی به نمایش میگذارد. کاراکتری که در فیلم بازی میکنم، حال و هوایی تازه و متفاوت دارد و شبیه نقشهای قبلیام نیست. البته بازی در آن هم کمی سخت است. تمام تلاشم جلوی دوربین این است که کاراکتری منطقی و قابل قبول ارائه دهم.» جدیدترین فیلم آماده نمایش کیج «دوشنبه» نام دارد. این فیلم که افتتاحیهای موفق در جشنواره فیلمهای مستقل ساندنس داشت، اواخر فصل بهار روی پرده سینماها میرود.

کیکاووس زیاری

جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها