«استورمی دنیلز» که در ماه های گذشته جنجال زیادی را بوجود آورده در ادامه افشاگری های خود اتهامات جدیدی را علیه «دونالد ترامپ» مطرح کرد.
کد خبر: ۱۱۳۱۳۲۶
ادامه افشاگری های بازیگر فیلم های مستهجن علیه ترامپ

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، «استورمی دنیلز» بازیگر فیلم های غیر اخلاقی در مصاحبه با شبکه سی بی اس بار دیگر از رابطه غیر اخلاقی خود با دونالد ترامپ در سال 2006 سخن گفت و عنوان داشت که بعد از این عمل او را تهدید کرده اند که در مورد این رابطه با کسی سخن نگوید.

استورمی دنیلز - ۳۹ ساله که نام واقعی اش استفانی کلیفورد است - مدعیست که در سال ۲۰۰۶ میلادی در جریان یک مسابقه گلف افراد مشهور در لیک تاهوی ایالت نوادا، با ترامپ رابطه غیر اخلاقی برقرار کرده است.

دنیلز به برنامه «۶۰ دقیقه» سی‎ بی ‏اس گفت که این میلیاردر نیویورکی و مجری وقت شوی تلویزیونی معروف کارآموز (Apprentice) به او گفته بود که نگران همسرش نباشد که با ملانیا در یک اتاق نمی‎خوابد.

ترامپ که در سال ۲۰۰۵ میلادی با همسر سوم خود ملانیا ازدواج کرد، اظهارات استورمی دانیلز را یک ادعای بی اساس خوانده است.

وی افزود: تماس‎هایش با دونالد ترامپ تا سال ۲۰۰۷ میلادی از جمله در بورلی هیلز کالیفرنیا ادامه پیدا کرد اما آن مراودات مخفیانه نبود و ترامپ در حضور دیگران با وی تلفنی صحبت می‎کرد.

دنیلز ادامه داد: به خاطر نگرانی از به خطر افتادن امنیت خودش و دخترش بود که ۱۱ روز پیش از برگزاری انتخابات سال ۲۰۱۶ در قبال دریافت ۱۳۰ هزار دلار از وکیل آقای ترامپ خیلی سریع تصمیم گرفت که با امضای یک قرارداد، از صحبت کردن با رسانه ها درباره رابطه ادعایی خودداری بکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها