عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از افزایش قیمت موادخوراکی در بازار شب عید انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۱۳۰۵۵۷

سیدناصر موسوی لارگانی در گفتوگو با خبرگزاری خانه ملت، در خصوص وضعیت بازار شب عید گفت: در سالهای گذشته اگر نابسامانی قیمتی در بازار عرضه مواد خوراکی در طول سال وجود داشت معمولا در ماه رمضان و روزهای پایانی هرسال به مناسبت ایام نوروز، تلاش میشد تا بازار کنترل شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در روزهای اخیر که مردم خریدهای شب عید را انجام میدهند، متاسفانه قیمت کالاها با افزایش روبهرو شده و این وضعیت نامناسب غیرقابل قبول است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس دهم شورای اسلامی، افزود: با آغاز نیمه دوم اسفند، قیمت مرغ، گوشت و سایر اقلام خوراکی با افزایش روبهرو شده که این موضوع باعث گلایه مردم از گرانیها شده است.

وی تصریح کرد: نوسانات بازار ارز بر قیمت کالاهای مختلف تأثیرگذار بوده که نتیجه آن تضعیف وضعیت معیشت بسیاری از خانوارهاست. از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد درخواست میشود وضعیت بازار ارز را ساماندهی و تدابیر و تمهیدات مناسب را اتخاذ کنند، تا آرامش به بازار ارز بازگردد که نرخ تورم دوباره با رشد شدید روبهرو نشود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اعمال نظارت و بازرسی جدی سازمان تعزیرات حکومتی و سازمانهای ذیربط بر قیمت کالا و خدمات یادآور شد: وزارتخانههای صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی زمینه ایجاد تعادل در عرضه و تقاضای کالا را فراهم کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها