سقوط 21 پله‌ای در رنکینگ جهانی و واکنش پینگ پنگ باز ایران

نوشاد عالمیان: سه ماهه جبرانش می‌کنم!

تصمیم خودش را برای لژیونر شدن گرفته است.شاید اگر سال‌ها پیش این کار را کرده بود حالا اتفاق‌های دیگری در زندگی ورزشی‌اش رقم می‌خورد. با این حال هنوز هم در رشته‌ای که نوشاد عالمیان بازی می‌کند دیر نیست و او می‌تواند با برنامه‌ریزی درست راه خودش را برای مدل‌آوری در جهان پیدا کند.
کد خبر: ۱۱۳۰۲۴۵

پس تصمیم خودت را گرفتهای برای اینکه در رشته پینگپنگ لژیونر شوی.

این برای من اهمیت زیادی دارد که بتوانم در سال پیش رو لژیونر شوم. اولویت من است.

پیشنهادی هم داشتهاید؟

بله، من از سالهای قبل پیشنهاد داشتم و مذاکراتی هم انجام شد که البته هیچوقت به نتیجه نرسید. اما این بار موضوع جدیتر است. کشورهایی مثل لهستان، آلمان، فرانسه و شاید هم اتریش، کشورهایی هستند که احتمالا به لیگ یکی از آنها خواهم پیوست. در هر صورت پیشنهاداتی دارم، آنها را بررسی میکنم تا امسال تحت هر شرایطی بتوانم لژیونر شوم. قطعا با برادرم به یکی از تیمها و لیگهای اروپا میروم. این اتفاق برای سال 2019 میلادی میافتد.

نوشاد عالمیان در آخرین ردهبندی جهانی 21 پله سقوط کرد و ...

آن را جبران میکنم. تا دو سه ماه آینده به جایگاه بهتری در ردهبندی جهانی دست پیدا میکنم. به هر حال مسابقه و حضور در آن بیش از هر مسأله دیگری کمک میکند تا بازیکن متوجه شود تمریناتش چه تاثیری روی آمادگیاش گذاشته است. تو جهانی قطر در این زمینه کمک حال بود. ضمن این که به واسطه عملکرد و نتایج خوبی که در این رویداد داشتم، حتما در رنکینگ جهانی صعود میکنم. من به خاطر شرکت نکردن در مسابقات طی یکی دو ماه گذشته، از رده 70 به 91 رنکینگ جهانی سقوط کردم، اما با عملکردم در تور جهانی قطر این موضوع جبران میشود. متأسفانه همین سقوط من در رنکینگ موضوع رنکینگ تیمی ایران را هم تحتتأثیر قرار داد. قبلا تیم ایران در رده 23 جهان بود، اما الان چند پله سقوط کردهایم و با همین شرایط، جدولبندی مسابقات جهانی انجام شده است. شاید اگر من و تیم ایران سقوط نکرده بودیم، اوضاع خیلی بهتری در مسابقات جهانی پیدا میکردیم و خیلی بیشتر به کسب نتیجه و صعود امیدوار بودیم، اما حالا هم ناامید نیستیم.

برنامهات برای مسابقات جهانی چیست؟

تیم ملی در حال حاضر علاوه بر ترکیب خوب، در شرایط خوبی هم قرار دارد. بازیکنان همه در آمادگی نسبی حضور دارند و فکر میکنم بتوانیم در این دوره از مسابقات جهانی نسبت به ادوار گذشته، رقابتهای بهتری را در دسته دوم انجام دهیم و بتوانیم نتیجهای که مدتهاست به دنبال آن هستیم، کسب کنیم. ما میخواهیم از دسته دوم صعود کنیم و در این راه حریفان قَدَری مثل اسپانیا، دانمارک و اسلوونی را داریم. در کل صعود از دسته دوم جهانی خیلی سخت است، اما دور از دسترس هم نیست.

و بازیهای آسیایی؟

این بازیها هم یکی از رویدادهای مهم تنیس روی میز است که نتیجهگیری در آن، اولویت کارمان قرار دارد. امیدوارم تیم ایران با هر ترکیبی که در بازیهای آسیایی شرکت میکند، بهترین نتیجه ممکن را کسب کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها