انتشار یک متن از عادل غلامی که نوشته بود: «گاهی برای رسیدن باید ایستاد و نگاه کرد» خیلی زود اذهان را به سمت این برد که غلامی می‌خواهد کلا از تیم ملی برود و همین طور هم شد. همه چیز خیلی زود رسانه‌ای شد و اتفاقا کولاکوویچ هم گفت‌وگویی کوتاه کرد و از این گفت که غلامی بهترین تصمیم را گرفته است: «همکاری و ارتباط خوبی با عادل غلامی دارم و اگر روزی تیم ملی به او نیاز داشت، می‌تواند دوباره برگردد. البته این موضوع به شرایط بستگی دارد، شاید مسابقات بعد، سال بعد و حتی شاید حضورش با مربی بعدی رقم بخورد و دقیقا معلوم نیست، زیرا آینده یک راز است.»
کد خبر: ۱۱۲۹۳۲۲

به همین بهانه سراغ عادل رفتیم تا درباره این اتفاق از خودش سوال کنیم. عادل شاید کمی ناراحت بود اما به گفته خودش سالها لذت بودن در کنار خانواده را از دست داده بود و شاید این بهترین تصمیم باشد.پس از دور بودن از تیم ملی و بازگشت دوباره، این تصمیم شاید خیلیها را شوکه نکرد. البته علاقهمندان به والیبال شاید از این اتفاق ناراحت باشند.

بالاخره یک روز باید این اتفاق میافتاد. 17-16 سال است که در تیم ملی بودهام. اردوهای مختلفی را تجربه کردهام اما خب خیلی از چیزها را هم از دست دادم. منت نمیگذارم. از کنار تیم ملی هم به خیلی چیزها رسیدهام اما زیاد فرصت نکردم کنار خانوادهام باشم. در این سالها آریو هم به دنیا آمد، فکر میکنم برای او پدری نکردهام. او دارد هر روز بزرگتر میشود و حالا بهترین فرصت است که کنارش باشم.

تصمیم عادل قطعی است، برای اردوهای بعدی نباید منتظر غلامی باشیم؟ من از تصمیمی که گرفتهام مطمئن هستم. کاری که کردهام شاید مقطعی باشد چون نمیتوانم چند ماه، حداقل شش ماه در اردوها باشم. با این حال هر زمان که احساس نیاز شود من همیشه گفتهام سرباز تیم ملی و ایران هستم. من همیشه حاضرم کمک کنم و الان هم به نظرم جوانها میتوانند بیایند و کمک کنند.

پس عادل شاید دوباره در زمین والیبال برای تیم ملی ایران بازی کند، درست است؟ خداحافظی که نکردهام. به شما هم گفتم هر زمان که نیاز باشد در خدمت تیم ملی هستم. هر زمان که کولاکوویچ و تیم ملی کشورم به من نیاز داشته باشند، میآیم مثل سالهای اخیر؛ قبراق و سر حال.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها