مرد میانسال زمانی که متوجه شد برادرش با همسر وی بدرفتاری کرده، سراغ او رفت و در جریان دعوای خانوادگی برادرش را با ضربه‌های چاقو از پای درآورد.
کد خبر: ۱۱۲۸۴۲۷

به گزارش جامجم، ساعت 21 چهارشنبه یکی ازماموران کلانتری 124 قلهک با بازپرس
سجاد منافیآذر، کشیک قتل دادسرای پایتخت تماس گرفت و از قتل مردی 54 ساله در خانه ویلایی خبرداد. در ادامه بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران و بررسی صحنه جرم در محل جنایت که خانه دو طبقه ویلایی در بلوار کاوه بود، حاضر شدند. در تحقیقات اولیه معلوم شد جنایت در طبقه اول خانه ویلایی رخ داده است. آنها با ورود به آنجا مشاهده کردند پیکر مرد 54 ساله غرق در خون است. بررسی تیم جنایی نشان داد او براثر اصابت هفت ضربه چاقو به گردن، قلب و پهلویش فوت شده است. با هماهنگی قضایی جسد او به پزشکی قانونی منتقل شد.

با تحقیق از اعضای خانواده که در محل حاضر بودند، معلوم شد مقتول مجرد بوده و همراه مادر سالخوردهاش در طبقه اول زندگی میکرده و برادر دیگرش که همسر و فرزند داشته ساکن طبقه دوم خانه ویلایی بودند که در جریان درگیری میان این دو برادر، یکی از آنها به قتل رسیده است. این در حالی بود که ماموران به تحقیق از مادر مقتول و عروس خانواده پرداختند.

مادر مقتول به افسر تحقیق گفت: شب حادثه خواهرم مهمان ما بود که عروسمان هم آمد. زمان کوتاهی نگذشته بود که میان عروسم و پسرمجرد
ـ مقتول ـ درگیری و دعوا شکل گرفت. دو پسرم برسر مسائل مالی اختلاف و درگیری داشتند و همین باعث شد پسرم با دیدن عروسمان در خانه عصبی شد و با او دعوا کند. او حتی به زور میخواست عروسمان را از خانه بیرون کند.

وی افزود: سرانجام با میانجیگیری، هر دوی آنها را آرام کردیم و برای این که دعوا دوباره شروع نشود، از عروسم خواستم به خانهاش در طبقه دوم برود . او هم قبول کرد و به خانه اش رفت. زمان کوتاهی نگذشته بود که پسر دیگرم به خانه بازگشت. او زمانی که به خانهاش رفته بود با دیدن حال آشفته و گریان همسرش متوجه ماجرا شده بود. پسرم با حالت عصبانی و در حالی که چاقویی در دست داشت به خانه آمد و بعد از درگیری، با چاقو به برادر بزرگترش حمله کرد و او را کشت.

با هماهنگی قضایی مرد 50 ساله، در صحنه جنایت بازداشت شد. او برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران منتقل شد.

متهم به قتل به افسر تحقیق گفت: مدتی بود که برسر مسائل مالی اختلاف شدیدی با برادرم داشتم و او حاضر به حل و فصل ماجرا نبود، از او دل خوشی نداشتم. آن شب زمانی که به خانه ام بازگشتم، همسرم را ناراحت و گریان دیدم. علت را جویا شدم که معلوم شد برادرم به خاطر اختلاف و درگیری که با من داشته با همسرم دعوا کرده و حتی باعث شده او آنجا را ترک کند.

وی افزود: با شنیدن این ماجرا، نمیتوانستم رفتارهای توهین آمیز برادرم را تحمل کنم. او با من درگیری و اختلاف داشت و حق نداشت با خانوادهام بدرفتاری کند. درحالی که عصبانی بودم، چاقویی را برداشتم و مقابل خانه مادرم رفتم. به محض بازشدن در وارد آنجا شدم. او میخواست مرا از خانه بیرون کندکه دعوایمان بالا گرفت. در جریان این درگیری با چاقویی که دستم بود هفت ضربه به او زدم که فوت کرد. فقط میخواستم او را زخمی کنم و بترسانم که باعث شد جان او را بگیرم.

تحقیقات از متهم به برادرکشی در پلیس آگاهی ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها