خبرچین/ مروری بر مهم‌ترین اخبار دیروز

شوخی‌های رئیس‌جمهور و یک سوال با 100 امضا

در این روزهای آخر سال، همه مردم فقط به فکر تفریح و نشاط و خوشحالی هستند. این فضا آنقدر شاد شده که مسئولان با یکدیگر شوخی می‌کنند و مردم هم انگشت حیرت به دهان گرفته‌اند که قرار است از میانه این شوخی‌ها چه چیزی عاید آنها شود. مثلا دیروز محمدجواد لاریجانی در گفت‌وگویی به حرف‌های اخیر رئیس‌جمهور اشاره کرده و گفته «اظهارات روحانی درباره علم شبیه شوخی بود.»
کد خبر: ۱۱۲۷۸۱۴

شوخی‌های رئیس‌جمهور که پیش از این نیز واکنش منتقدان را برانگیخته بود و آنها از خود می‌پرسیدند واقعا «#کم_عقل» هستند یا نه، چنان حساسیت‌برانگیز شده که دیروز خبر رسید 100نماینده مجلس پای برگه سوال از روحانی را امضا کرده‌اند تا شاید از او بپرسند حکایت شوخی‌های اخیرش چیست. البته سوال از رئیس‌جمهور مربوط به موسسات اعتباری است، ولی این‌که رئیس‌جمهور در یک همایش بانکی، با وجود جاری بودن سیاست‌هایش در بانک مرکزی که زیرمجموعه دولت است چطور منتقدان را مورد عتاب قرار می‌دهد، خودش از آن شوخی‌های بانمک است.

علاوه بر سوال از روحانی، قرار است بهارستانی‌ها دو وزیر کار و راه را هم استیضاح کنند. استیضاح آخوندی درست در روزی اعلام وصول شد که گفته شد فرآیند تحویل بخشی از پیکرهای به‌دست آمده از قربانیان سقوط هواپیمای آسمان در دنا به خانواده‌های آنان، آغاز شده است. هر دو وزیر کار و راه گفته‌اند آماده‌اند به مجلس رفته و با استیضاح‌کنندگان گفت‌وگو کنند.

و اما سوال آخر درباره دانشگاه آزاد است. خبر خوش آن است که فرهاد رهبر پرداخت سکه و پاداش پایان سال به مدیران دانشگاه آزاد را ممنوع کرده است. این تصمیم در همان روزی گرفته شده که یک اینفوگرافی در فضای مجازی دست به‌دست شد که نشان می‌داد مدیران دانشگاه آزاد در گذشته چه حقوق‌های نجومی جالبی دریافت می‌کرده‌اند!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها