جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده تهران ـ یاسوج برای بازبینی به کشور فرانسه منتقل می‌شود. دیروز هویت هشت نفر از جان‌باختگان از سوی پزشکی قانونی شناسایی و اعلام شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۸۰۲

محمدرضا رضایی کوچی،نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی درباره جزئیات جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده، گفت: امکانات داخل کشور به گونهای است که امکان دریافت اطلاعات از این جعبه سیاه نیست و قرار است به فرانسه ارسال شود. همچنین بنا شده تیمی از سازمان هواپیمایی کشوری همراه جعبه سیاه هواپیمای سقوط کرده، روز پنجشنبه به فرانسه اعزام شود تا این تیم بتواند اطلاعات جعبه سیاه را استخراج کند.

همچنین حسین درخشان، مدیر مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات هلال احمر از انتقال پنج محموله جدید حاوی پیکرهای جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای آسمان به منطقه سی سخت خبر داد و گفت: در هفدهمین روز از سقوط هواپیمای آسمان در ارتفاعات دنا 20 امدادگر سه شنبه برای جستوجو به محل سقوط اعزام شدند و با شش نفر دیگر که در منطقه حضور داشتند، جستوجوها را آغاز کردند. تاکنون پنج محموله حاوی قطعات پیکرهای جانباختگان این حادثه به پایین منتقل و تحویل پزشکی قانونی شده است.

وی افزود: وزن محمولهها نزدیک به 60 کیلوگرم بود و همچنین یک بسته حاوی وسایل جانباختگان جداگانه از ارتفاع به پایین منتقل شد. اجساد در منطقهای به شعاع 500 متر قرار دارند وپراکندگی آنها باعث شده جستوجو در زیر برف به کندی انجام شود. بهترین زمان برای یافتن باقیمانده اجساد 15 فروردین است، اما تیمهای امدادی تا زمانی که شرایط جوی اجازه دهد به جستوجو ادامه میدهند. این در حالی است که امینی، مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد هویت هشت نفر از جانباختگان سانحه هواپیمایی تهران ـ یاسوج را به نامهای سکینه کاظمی، رحمت ا... صالحیپرور، محمد کبیریان، حامد مهدوی، ابراهیم جعفریانسیسخت، زهرا ایمانیفر، مریم عامری و محمد عیدی نیا اعلام کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها