سامان قدوس در گفت‌وگو با جام‌جم:

دوست دارم زودتر به اردوی تیم ملی بروم

سامان قدوس را می‌توان بهترین بازیکن سال فوتبال ایران دانست. او امسال همه عناوین را درو کرد. از عنوان بهترین فوروارد فصل لیگ سوئد بگیرید تا حضور چند باره در تیم منتخب یوفا برای لیگ اروپا. آخرین پرده از درخشش او، بازی رفت و برگشت مقابل آرسنال بود. او این‌قدر خوب بازی کرد که حالا چندین و چند باشگاه انگلیسی و اروپایی خواهان جذبش باشند. به بهانه این درخشش با قدوس گپی زدیم و او برایمان از بهترین خاطره‌اش در رقابت‌های لیگ اروپا گفت.
کد خبر: ۱۱۲۵۵۴۶

سامان ابتدا به تو بهخاطر عملکرد فوقالعادهات مقابل آرسنال تبریک میگوییم. عملکرد تو به قدری خوب بود که espn در گزارشی نوشت چندین و چند تیم لیگ برتری خواهان جذب تو هستند.

واقعا خوشحالم که توانستم در این بازی سخت خودم را نشان دهم. همیشه دوست دارم خودم را در چنین مسابقاتی محک بزنم و امیدوارم دوباره شانس بازی مقابل تیمهای بزرگ را بهدست بیاورم. آرسنال تیم قدرتمندی بود و همه ما انگیزه زیادی برای برد این تیم داشتیم و خدا را شکر در بازی برگشت نشان دادیم نتیجه بازی رفت اتفاقی بوده است.

چرا در بازی رفت آنطور شکست خوردید؟

یکی از مشکلات ما این بود که مسابقات لیگ تعطیل است و طبیعتا در شرایط آمادگی صددرصد نبودیم. از سویی و تا حدودی تحتتاثیر نام آرسنال قرار گرفته بودیم و متاسفانه در زمین خودمان باختیم ولی در ورزشگاه امارات توانستیم آرسنال را شکست دهیم. استرشوندز نشان داد لیاقت صعود را داشت و ثابت کردیم اتفاقی به این مرحله نرسیدیم.

بعد از بازی هواداران استرشوندز تو را بشدت تشویق کردند و حتی به جمع آنها رفتی.

هواداران باشگاه عضوی از خانواده هستند. ما همه در کنار هم هستیم و نقش آنها هم به اندازه بازیکنان و مربیان پررنگ است. دوست داشتیم بعد از شکست در بازی رفت، در دیدار برگشت، برد را به آنها هدیه دهیم. به نظر من استرشوندز تیمی بود که با سر بالا از رقابتها حذف شد.

در تابستان آینده شاهد انتقال تو به تیمهای خوب اروپایی خواهیم بود؟

دوست دارم شانس بازی در لیگهای بزرگ را داشته باشم. استرشوندز باشگاهی بود که باعث شد بتوانم به این آرزو نزدیکتر شوم. باید از آنها تشکر کنم که این فرصت را به من دادند. قطعا تابستان آینده میتواند زمان بهتری برای نقل و انتقالات باشد. من و باشگاه به یک تصمیم مشترک رسیدیم و به همکاری ادامه دادیم. از ماندن در باشگاه خیلی خوشحالم و امیدوارم بعد از جام جهانی هم بهترین تصمیم را بگیریم.

اگر بخواهی بهترین خاطرهات را از لیگ اروپا بگویی، از کدام خاطره برایمان حرف میزنی؟

قطعا بازی با گالاتاسرای در پلی آف لیگ اروپا و گلی که به این تیم زدم. ما در بازی رفت موفق شدیم با دو گل این تیم را ببریم که من در آن بازی گلی زدم که واقعا دوستش دارم. همینطور یک پاس گل دادم. در بازی برگشت هم موفق شدیم با این تیم یک بر یک کنیم که من یک پنالتی گرفتم. واقعا خاطره خوبی از بازی گالاتاسرای دارم.

باید بازی با آرسنال هم برای تو خیلی خاطره انگیز باشد.

قطعا همینطور است. این بازی، دیدار با زوریا و کلا مسابقاتی که در رقابتهای لیگ اروپا داشتیم برای من یه یادماندنی بود. قطعا اگر این فرصت پیش بیاید که در این رقابتها یا رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا حاضر باشم، تلاش خود را میکنم تا عملکرد بهتری داشته باشم.

سوال آخر هم درباره تیم ملی ایران است. در فروردین دو بازی دوستانه خواهیم داشت.

بله، بازی با الجزایر و تونس را داریم و من هم در جریان برگزاری این مسابقات هستم. این مسابقات به ما کمک میکند تا برای جام جهانی آماده تر شویم. دوست دارم زودتر به اردوی تیم ملی بروم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها