تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «ایراندخت» در لوکیشن لاله‌زار در حال پیگیری است.
کد خبر: ۱۱۲۴۸۹۸

به گزارش جامجم، مصطفی شریفی تهیهکننده سریال گفت: تصویربرداری ایراندخت به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا ورزی از یکی دو هفته پیش در لوکیشنهایی در منطقه لالهزار تهران در حال انجام است. طبق برآوردهای تولید، گروه حدود یک ماه در این لوکیشن مشغول به کار خواهد بود و سپس بخشهای کوتاه باقیمانده از سریال جلوی دوربین خواهد رفت.

او افزود: در سکانسهای لالهزار که مربوط به لوکیشنهای خانه میرزای حکیم و خانه جواهر است، اندیشه فولادوند و حسین پاکدل بازی دارند. مراحل فنی و تدوین سریال نیز به موازات تصویربرداری در حال انجام است.

به گفته او، ضبط تصاویر تا یک ماه آینده به پایان خواهد رسید.

شهرک سینمایی و کاخ نیاوران از جمله لوکیشنهای سریال هستند. یادآور میشود گزیدهای از این سریال با عنوان «ستارخان» در ایام دهه فجر از شبکه یک سیما پخش شد. پیشبینی میشود این سریال در 30 قسمت آماده پخش شود.

سریال ایراندخت یک درام عاشقانه و روایتی از سالهای پایانی زندگی ستارخان، سردار بزرگ ایرانی است.

بازیگران این سریال عبارتند از: سعید نیکپور (ستارخان)، شکرخدا گودرزی (باقرخان)، شایسته ایرانی (نینا)، آرزو نبوت (آیلار)، پندار اکبری (ابراهیم)، فرخ نعمتی (یپرم خان)، رضا فیاضی (ژنرال پاخیتانوف)، داریوش کاردان (رفیعالملک)، بهزاد خداویسی (سیدحسن تقیزاده) فخرالدین صدیقشریف (اجلالالملک)، عزتا... مهرآوران (دلاور)، شهراد بانکی (یوسف اوغلی)، ژرژ پطروسی (مستوفیالممالک)، یوسف صیادی (قابیل)، محمد ساربان (عینالدوله) و با حضور حسین مسافر آستانه (ثقهالاسلام)، مسعود آبپرور (موسیو لاتس)، صدرالدین شجره (مخبرالسلطنه) و با هنرمندی سام قریبیان در نقش سهراب.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها