Logo jame jam online for Site - SVG - Positive
ورزشی کد خبر: ۱۱۲۰۸۰۳ ۲۰ بهمن ۱۳۹۶  |  ۱۰:۲۴

مهاجم پاری سن ژرمن از هر پیام تبلیغاتی اش در شبکه های اجتماعی نزدیک به نیم ملیون یورو به دست می آورد.

نیم میلیون یورو برای هر پیام نیمار

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، درآمدزایی نیمار متوقف نمی شود. اگر مهاجم برزیلی با انتقال 222 میلیون یورویی از بارسلونا به پاری سن ژرمن سالیانه 36.8 میلیون یورو دریافت می کند باید درآمدهای حاصل از تبلیغات را نیز به آن اضافه کرد.

لو پاریسین فرانسه بر اساس تحقیق انجام شده توسط بلینکفایر نوشت که نیمار از هر پیام تبلیغاتی اش در شبکه های اجتماعی می تواند 459 هزار یورو به دست آورد. او در مجموع در ژانویه 74 پیام فرستاد و توانسته است 34 میلیون یورو از این طریق کسب کند.

مهاجم پاری سن ژرمن برای برند هایی همچون نایکی، فولکس واگن، گاگا و یا پاناسونیک تبلیغ می کند. بازیکن برزیلی در اینستاگرام 88.8 میلیون، فیس بوک 60 میلیون و توئیتر 37.6 میلیون هوادار دارد.

ارسال نظر
* نظر:
نام:
ایمیل:

یادداشت

بیشتر
انتخاب‌های استقلال احساسی است

انتخاب‌های استقلال احساسی است

انتخاب فرهاد مجیدی یک انتخاب منطقی برای استقلال نبود. احساسی او را انتخاب کردند، درست مثل همین حالا که دارند احساسی و به خاطر فشار تماشاگر، آندره‌آ استراماچونی را سرمربی استقلال می‌کنند.

صندلی ریاست به این 7 نفر نمی رسد

صندلی ریاست به این 7 نفر نمی رسد

کشوری که فوتبالش اساطیری همانند علی دایی و احمدرضا عابدزاده دارد چرا فردی دیگری را باید به عنوان رییس فدراسیون خود ببیند؟ حالا که برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال مهم ترین رویداد سال جاری به شمار می رود پاسخ به این سوال بسیار مهم است.

گفتگو

بیشتر

پیشنهاد سردبیر

بیشتر