واکنش فرهاد پورغلامی به حرف‌های کریمی؛

اگر حرفی زده‌ایم خودمانی و خصوصی بوده

علی کریمی در تازه‌ترین حرف‌های خود، برای حمله به فدراسیون از یک مشکل عجیب سخن گفته است. این‌که لباس‌های بازیکنان تیم جوانان ایران را بعد از بازی‌های خارجی و بازگشت به ایران، در فرودگاه امام(ره) از تن‌شان در آوردند. این مساله می‌تواند نشان دهنده مشکلات عدیده مالی در فدراسیون فوتبال باشد.
کد خبر: ۱۱۲۰۳۱۹

در گذشته این اتفاق در تیم ملی بزرگسالان هم رخ داد. در دورهای به دلیل نبود پول، لباسها را از تن بازیکنان در میآوردند که این مساله انتقادهای زیادی را در پی داشت. حالا یکی از بازیکنان تیم ملی جوانان هم که دوست ندارد نامش فاش شود، در این باره میگوید: «لباسها را از برخی بازیکنان نمیگرفتند، اما از بعضی دیگر لباسها را پس گرفتند. از آنهایی که اردوهای اولشان بود یا تازه به تیم اضافه شده بودند، تمام لباسها را پس گرفتند. گفتند به نمازخانه فرودگاه امام(ره) بروید و لباسها را عوض کنید و تحویل بدهید. حتی بازیها که تمام شد، تمام لباسها از جمله لباس هتلی بازیکنان، گرمکن و... را از بازیکنان پس گرفتند.»

دیروز با فرهاد پورغلامی، سرمربی سابق تیم ملی جوانان هم در این باره تماس گرفتیم. او در این باره گفت: «بهتر است پیگیر این مسائل نباشید. ما در فوتبالمان مشکلات بزرگتری هم داریم.» او در پاسخ به این که آیا واقعا چنین اتفاقاتی افتاده، جواب داد: «همانطور که گفتم وارد این مسائل نشوید ولی اگر ما حرفی هم زدهایم، خودمانی و خصوصی بوده است و طبیعتا نباید رسانهای میشد.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها