هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال امروز (پنجشنبه) با برگزاری شش دیدار در شهرهای تهران، تبریز، ساری، ورامین و کاشان برگزار می‌شود تا شاید تکلیف هشتمین و آخرین سهمیه پلی‌آف این رقابت‌ها نیز مشخص شود.
کد خبر: ۱۱۱۸۴۴۳

در یکی از بازیهای حساس امروز تیم رده دهمی ساری 21 در سالن شهید رسول حسینی میزبان تیم شمس است. این دیدار با توجه به جایگاه دو تیم و همچنین باقی ماندن تنها یک سهمیه برای حضور در مرحله پلیآف از حساسیتهای بالایی برخوردار است. تیم ساری 21 که در هفته گذشته موفق شد هاوش گنبد را شکست دهد و به رده دهم برسد، در حال حاضر با پنج برد و 20 امتیاز امیدوار است با کسب ششمین پیروزی بتواند به رده نهم جدول ردهبندی صعود کند تا یک هفته مانده به پایان رقابتها همچنان امیدهایش برای صعود به پلیآف را زنده نگه دارد. در سوی مقابل، شاگردان محمد وکیلی که با هفت برد در رده نهم قرار دارند هر چند در این دیدار خارج از خانه کار سختی پیش رو دارند، اما میتوانند با استفاده از محرومیت تماشاگران ساری و ارائه یک بازی هماهنگ هشتمین بردشان را کسب کنند تا در یک قدمی پلیآف قرار بگیرند.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس برای تعیین آخرین سهمیه حضور در مرحله حذفی، در سالن هفت مهر تیم رعد پدافند قعر جدولی به مصاف هاوش گنبد میرود. هاوش با توجه به این که نیاز مبرم به پیروزی برابر رعد پدافند دارد، باید با تمام انگیزه وارد زمین شود تا ضمن کسب یک برد شیرین برابر تیم بیانگیزه رعد، هم از تلخی باخت خانگی هفته گذشته برابر ساری 21 بکاهد و هم بتواند با کسب هفتمین بردش در انتظار شکست شمس باشد تا دوباره به جمع هشت تیم بالای جدول ردهبندی راه یابد.

دو دیدار پایانی هفته بیست و یکم نیز به صورت هم زمان از ساعت 17:30 انجام میشود که در مهمترین و شاید جذابترین بازی تیم پیکان تهران در خانه والیبال از تیم شهرداری ارومیه بحرانزده میزبانی میکند. پیروزی برابر پیکان آخرین شانس شهرداری ارومیه برای زنده نگهداشتن امیدش برای صعود به مرحله پلیآف است. برنامه کامل هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

سایپا تهران ـ خاتم اردکان (ساعت 15، خانه والیبال)

رعد پدافند کاشان ـ هاوش گنبد (ساعت 16، سالن هفت مهر)

ساری 21 ـ شمس (ساعت 16، سالن شهید رسول حسینی)

شهرداری تبریز ـ بانک سرمایه (ساعت 17، سالن شهید اقدمی)

شهرداری ورامین ـ کاله (ساعت 17:30، سالن شهید
گل عباسی)

پیکان تهران ـ شهرداری ارومیه (ساعت 17:30، خانه والیبال)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها