صادق درودگر، رئیس پیشین کمیته فوتسال گفت: عدم دعوت وحید شمسایی به تیم ملی کج سلیقگی و عدم توجه به منافع ملی توسط مسئولان فوتسال است. درباره گلزنی‌های پیاپی فالکائو برزیلی و خطر از دست رفتن آقای گلی وحید شمسایی در فوتسال جهان، باید بگویم به نظر من این موضوع کج سلیقگی و عدم توجه به منافع ملی است. فوتسال ما الان بزرگتری بالای سر خود ندارد و منافع آن دستخوش بچه‌بازی آقایان شده است. این نشان می‌دهد شرایطی که برای اداره فوتسال باید حاکم باشد،‌ الان نیست.
کد خبر: ۱۱۱۷۹۰۵

وی ادامه داد: باید برای حفظ دستاوردهای فوتسال تلاش کنیم که در این زمینه بسیار کوتاهی صورت گرفته است. فکر نمیکنم در هیچ جای دنیا با چنین دستاوردهایی این طور برخورد شود. جامعه فوتسال با این اتفاق آسیب میبیند. به طور مثال الان علی دایی را بهعنوان آقای گل فوتبال دنیا میشناسند و در مراسمها او را دعوت میکنند، اما ما بهعنوان یک مسئول آقای گلی شمسایی را زیرسوال میبریم. بعضی از آقایان اعلام میکنند تعداد گلهای شمسایی را چه کسی شمرده است؟ یعنی این افراد نه تنها حمایت نمیکنند، بلکه ظاهراً از این اتفاق ناراحت هم هستند. تمام این افراد باید نسبت به این قضیه پاسخگو باشند.

رئیس پیشین کمیته فوتسال با بیان اینکه حراست فدراسیون، وزارت ورزش و یا خود مهدی تاج به عنوان مسئول فوتبال کشور وظیفه دارند این موضوع را پیگیری کنند، گفت: اول اعلام کردند برای شمسایی در اسفندماه بازی برگزار خواهند کرد، بعد گفتند اردیبهشت و حالا هم میگویند خرداد، چرا نمیخواهند این بازیها را برگزار کنند؟ من خودم با ناظمالشریعه (سرمربی تیم ملی فوتسال) صحبت کردهام، او گفت من علاقه دارم این اتفاق بیفتد و مشکلی ندارم.

برخیها هزینه انجام بازیهای دوستانه را مانع دعوت وحید شمسایی به تیم ملی میدانند. من میگویم از این مهمتر چه داریم؟ این نشان و آبروی ملی فوتسال است. باید نگاه ملی داشته باشیم. اگر تاجیکستان و ترکمنستان را دعوت کنیم و در مشهد بازی دوستانه بگذاریم، مگر چقدر هزینه دارد؟ اگر فدراسیون فوتبال پول ندارد، من قبول میکنم که این مسابقات را با هزینه خودم برگزار کنم. همینجا اعلام میکنم هزینه بازیهای دوستانه شمسایی را تقبل میکنم و حتی اسپانسر هم برای این دیدارها جذب میکنم. با صداوسیما هم برای پخش این مسابقات هماهنگی میکنم و مطمئنم آنها هم از این موضوع حمایت خواهند کرد. اگر به من اجازه این کار را بدهند، 10 بازی دوستانه برای شمسایی برگزار میکنم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها