خبرچین/ مروری بر مهم‌ترین اخبار دیروز

سلفی‌های برفی و بودجه‌ای که «نه» شنید

هرچقدر موضوع آتش گرفتن نفتکش سانچی سروصدا داشت، تصادف دیگر دریایی در غربت رسانه‌ای گرفتار شد تا در نهایت دیروز خبر رسید ناوشکن دماوند بعد از 18 روز غرق شد. هرچند ساعاتی بعد سخنگوی ارتش گفت امکان غرق‌شدن ناو‌شکن وجود ندارد. این ناوشکن چند روز بعد از آتش‌سوزی سانچی در بندر انزلی با موج شکن برخورد کرد. این برخوردهای دریایی نشان می‌دهد شاید در دریا هم نیاز به چراغ راهنما و پلیس راهنمایی و رانندگی داریم.
کد خبر: ۱۱۱۷۵۶۳

وسط این برف و ترافیک و شاخه‌شکستن درخت‌ها، نماینده‌ها هم به بودجه 97 رای ندادند. شاید البته برخی خیلی بدشان هم نمی‌آمد لایحه بودجه، نه در جزئیات که در کلیات هم رد شود. حالا تلفیقی‌های بهارستان سه روز وقت دارند تا به پیشنهادات لابی‌های بودجه‌ای گوش داده و نظر دولت و مجلس را تامین کنند. با توجه به اختلاف‌نظرها درباره قیمت بنزین و ماجرای حذف یارانه‌ها، به‌نظر می‌رسد بر سر تعیین تکلیف قیمت‌ها در سال آینده، دوباره روز از نو شد و روزی از نو.

چه از آن دسته خوشحالانی بوده باشید که پس از بارش باران، شتابان خود را به پارک رسانده و حسابی برف‌بازی کرده‌اید یا در زمره آن شهروندان نالانی قرار بگیرید که در راه‌بندان برفی گرفتار و حالتان گرفته شده باشد، در هر دو صورت، به اهمیت برف پی برده و حسابی خاطرات گذشته‌ که هر سال زمستان چنین برف‌هایی می‌آمد، برایتان زنده شده است. به‌دنبال برف‌های دو روز گذشته، برخی سلبریتی‌ها، اینستاگرام به‌دست شده و پست‌های برفی گذاشتند. برخی به مدیریت بحران کنایه زدند و برخی دیگر اما با آدم‌برفی‌هایشان سلفی گرفتند. به‌هر حال خوب شد برف بارید، اگر نه، تغییر فصول در صفحات اینستاگرام‌ خوب مشخص نمی‌شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها