ترکاشوند، معاون سابق باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت علی اکبر طاهری، حرف‌های طارمی را تکذیب می‌کند. او می‌گوید قرار بود این بازیکن پیش از سفر به ترکیه با پرسپولیس قرارداد ببندد ولی به دروغ گفت می‌خواهد با خواهر و دامادشان برای تعطیلات راهی این کشور شود و در بازگشت به ایران، قرارداد را امضا می‌کند اما آنها متوجه شدند با ریزه اسپور قرارداد بسته است.
کد خبر: ۱۱۱۶۳۲۴

گرشاسبی درباره بازگشت طارمی به پرسپولیس میگوید: «طارمی به طاهری میگوید قرارداد من در ترکیه منوط به گرفتن پول و صدور آی تی سی است. پس از این اتفاقات ما قراردادی را که از پیش تنظیم کرده بودیم با بندهای جدید برای طارمی فرستادیم و او امضا کرد. پس از آن هم در ترکیه کودتا شد و من نتوانستم به این کشور بروم و در نهایت طارمی خودش به ایران برگشت.»

ترکاشوند میگوید به هیچ وجه تاریخ قرارداد طارمی را عوض نکرده اند! او همچنین گفت به طارمی نگفته جلوی دوربین بگوید خیریتی در کار بوده است. ترکاشوند کلا همه چیز را تکذیب کرد و در ادامه گفت: «فیفا گفته ما بازیکنی را فریب دادهایم در حالی که اصلا چنین موضوعی نبوده و طارمی از قبل بازیکن ما بود. روز گذشته با وکلای خودمان صحبت کردم هنوز هم امکان دارد یکی از پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس بخشیده شود.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها