قتل مرد نگهبان با انگیزه‌ای نامعلوم

دو مرد که با انگیزه‌ای نامعلوم نگهبان یک مرکز تجاری را در میدان شوش به قتل رسانده‌اند، تحت تعقیب پلیس پایتخت قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۱۱۱۰۱۸
قتل مرد نگهبان با انگیزه‌ای نامعلوم

به گزارش جام‌جم، ساعت 12 شب شنبه یکی از ماموران کلانتری116 مولوی با بازپرس سجاد منافی‌آذر، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و از کشف جسد تبعه افغان 24 ساله‌ای در اتاقکی در طبقه دهم مجتمع تجاری ـ اداری در میدان شوش پایتخت خبر داد.

بازپرس‌ جنایی بعداز این تماس، همراه ماموران و تیم‌بررسی صحنه جرم در آنجا حاضر شدند. آنها با حضور در محل جنایت، با پیکر غرق در خون جوان نگهبان در حالی رو به رو شدند که با ضربه‌های مرگبار چاقو ازپای درآمده بود.

ماموران به تحقیق از هموطنان او که در محل حضور داشتند، پرداختند که یکی از آنها به افسر تحقیق گفت: دو هموطنم به من زنگ زدند و گفتند با گل‌احمد درگیر شده و او را کشته‌اند. همراه دوستانم راهی اینجا شده و هرچه در زدیم گل‌احمد پاسخی نداد. به کلانتری وآتش‌نشانی خبر دادیم که با آمدن آنها و باز شدن در اتاقک با جسدش رو‌به‌رو شدیم.

با تشکیل پرونده قضایی در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، تحقیقات پلیسی برای دستگیری دو هموطن مقتول که دست به جنایت زده و گریخته‌اند، ادامه دارد تا با دستگیری آنها انگیزه‌شان از ارتکاب به این جنایت فاش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها