مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک دوشنبه هفته آینده برگزار می‌شود. این انتخابات تا اینجا سر و صدای زیادی داشت اما در این بین موضوعی که چندان مورد توجه قرار نگرفت این بود که اعضای قبلی کمیته تمایلی برای نام‌نویسی در پست‌های مختلف نداشتند و وارد گود نشدند. کیومرث هاشمی، علیرضا دبیر، محمدعلی شجاعی، رسول خادم و سیدمحمد پولادگر ترجیح دادند برخلاف دوره قبلی در انتخابات نامزد نشوند.
کد خبر: ۱۱۱۰۴۶۱

در این انتخابات و برای ریاست کمیته ملی المپیک فقط دو نفر ثبتنام کردهاند؛ سیدرضا صالحی امیری و محمود خسروی وفا.

طبق پیشبینیها صالحیامیری که به عنوان گزینه از قبل مشخص شده نامش مطرح بود، وارد انتخابات شد و هیچ فرد دیگری به همین خاطر برای ریاست کمیته پا پیش نگذاشت. البته خسرویوفا هم ثبتنام کرد، اما بعد از نامنویسی گفت شرط حضورش ثبتنام نکردن صالحیامیری است.

رقابت برای دبیرکلی اما نزدیک است. علی مرادی رئیس فدراسیون وزنهبرداری، مهدی علی نژاد رئیس فدراسیون ووشو، صادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته، محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو و شاهرخ شهنازی دبیرکل کنونی کمیته ملی المپیک، پنج نامزد دبیرکلی هستند. ستاد نظارت بر انتخابات هم تصمیم گرفته است بهدلیل لزوم تسلط دبیرکل به بخش بینالملل و زبان انگلیسی از این پنج نامزد امتحان زبان بگیرد.

برای دو کرسی نایب رئیسی 11 نفر وارد گود انتخابات شدند. یکی از این کرسیها به شهریان یا طاهریان در بخش بانوان میرسد. دومین کرسی که چهار سال در اختیار علیرضا دبیر بود، 9 نامزد دارد. برای خزانهداری کمیته ملی المپیک هم چهار نفر نامنویسی کردند، اما بیشترین تعداد نامزد در بخش هیات اجرایی با 16 داوطلب است که رقابت بر سر شش کرسی هیات اجرایی را داغتر میکند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها