مرد جوان که مخفیانه به خانه باجناقش رفته بود، هنگام فرار از طبقه سوم به پایین سقوط کرد وکشته شد.
کد خبر: ۱۱۰۸۶۵۳

به گزارش جام‌جم، چند روز پیش مردی با پلیس شهرری تماس گرفت و از سقوط مرگبار مردی جوان از تراس طبقه سوم خانه همسایه‌شان خبر داد. ماموران کلانتری با حضور در آنجا مشاهده کردند ماجرا صحت دارد و آن مرد بر اثر سقوط از بلندی فوت کرده است. با گزارش این ماجرا به بازپرس کشیک قتل دادسرای شهرری، جسد مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شد. در جریان تحقیقات از همسایه‌ها معلوم شد خانه‌ای که حادثه رخ داده متعلق به یک زوج جوان است. در این مرحله زوج جوان برای ادامه تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شدند.

مرد جوان به افسر تحقیق گفت: فرد فوت شده باجناقم است و نمی‌دانم چطور از تراس به پایین افتاده و فوت شده است. آن روز من بیرون از خانه بودم زمانی که می‌خواستم وارد خانه شوم متوجه افتادن فردی شدم و زمانی که به حیاط ساختمان رفتم با جسد باجناقم روبه‌رو شدم.

این در حالی بود که همسر این مرد به افسر تحقیق گفت: از سه ماه پیش شوهر خواهرم برایم ایجاد مزاحمت می‌کرد. او می‌گفت باید با وی ارتباط برقرار کنم که من حاضر به این کار نبودم. اما مزاحمت‌هایش تمامی نداشت و می‌ترسیدم موضوع را به شوهرم بگویم. او حتی با زور و تهدید از من پول می‌گرفت. آن روز شوهرم خانه نبود که شوهر خواهرم به خانه‌مان آمد. از او خواستم بیرون برود که نرفت و دوباره از من پول خواست. همان موقع شوهرم از راه رسید که او ترسید و هنگام فرار از خانه‌مان ناگهان به پایین سقوط کرد و فوت شد.

با توجه به گفته‌های این زوج جوان، تحقیقات پلیس جنایی از آن دو ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها