برانکو ایوانکوویچ گفت که رقم مطرح شده برای انتقال طارمی به الغرافه به درد این بازیکن و باشگاه نمی‌خورد.
کد خبر: ۱۱۰۶۴۸۱

ایوانکوویچ در جمع خبرنگاران با تاکید بر این ‌که همیشه قرار نیست پرسپولیس بازی‌هایش را با پیروزی پشت‌سر بگذارد، عنوان کرد: تیم ما برای دیدار با فولاد فرصت لازم برای ریکاوری نداشت و در بازی قبل 120 دقیقه مقابل نفت آبادان بازی کردیم و فقط چهار روز بعد از این بازی راهی اهواز شدیم، در اروپا هم یک تیم نمی‌تواند بسرعت خودش را آماده بازی کند. آن هم مقابل یک تیم سختکوش. با همه این اوصاف باز تلاش می‌کنیم در آینده این امتیازات را جبران کنیم. فراموش نکنید همه تیم‌های لیگ فرصت ریکاوری برای بازی‌های خود داشتند، اما پرسپولیس نداشت.

برانکو با اشاره به بازی استقلال و صنعت نفت آبادان که با پیروزی 4 بر صفر آبی‌پوشان همراه بود، تصریح کرد: شما دیدید نفت آبادان که 120 دقیقه مقابل ما بازی کرده بود با همان ترکیب به مصاف استقلال رفت و آن شکست سنگین را متحمل شد. شرایط ما سخت‌تر بود، چراکه بعد از آن بازی به اهواز رفتیم و مقابل فولاد بازی کردیم.

وی درباره این‌که چرا تیمش در دقایق پایانی گل می‌خورد، گفت: نه این طور نیست. ما اصولا آخر بازی گل می‌زنیم و آمار این را بخوبی نشان می‌دهد، چند ماه پیش مقابل سیاه‌جامگان یک گل در دقایق پایانی دریافت کردیم و این بار این اتفاق در بازی با فولاد افتاد، به هر حال در فوتبال پیش می‌آید. شما دیدید فولاد مقابل ما هیچ موقعیت گلی نداشت و فقط محوطه جریمه ما را شلوغ می‌کردند، در نهایت روی تک موقعیت خود به گل رسیدند.

برانکو در ارتباط با آینده تیمش و این‌که با شروع لیگ قهرمانان شرایط برای پرسپولیس سخت‌تر خواهد شد، خاطرنشان کرد: بله همین‌طور است، ما می‌خواستیم تا شروع لیگ قهرمانان همه بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر بگذاریم، اما باید این را هم در نظر گرفت که در شرایط سخت تیم به اهواز رفت و خسته بودیم.

سرمربی پرسپولیس با اشاره به پیشنهادی که برای مهدی طارمی از قطر رسیده است، گفت: از باشگاه چیزی به من اعلام نشده، اما در رسانه‌ها خواندم که قضیه چیست. در مورد رقمی که مطرح شده (یک میلیون دلار) نظرم این است که این انتقال نه به درد طارمی می‌خورد و نه به درد پرسپولیس.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها