امروز هفته دوم لیگ برتر والیبال زنان با سه دیدار به پایان می‌رسد. ابتدا در خانه والیبال تهران تیم رایکا میزبان ذوب‌آهن است. ذوب‌آهن در هفته نخست و در تبریز،شهرداری این شهر را شکست داد و این هفته در دومین مسابقه خود باز هم خارج از خانه به میدان می‌رود. تیم پیکان، این هفته راهی تبریز می‌شود تا با شهرداری این شهر رقابت کند. پیکان نیز بازی نخست خود را سه بر صفر مقابل آبنوس برده بود. با انصراف تیم کن از لیگ برتر زنان، تیم بهنمیر مازندران این هفته استراحت دارد.
کد خبر: ۱۱۰۲۵۲۹

انصراف پیامکی

قرار بود در این رقابت‌ها تیم تازه وارد کن هم با مربی ناشناخته اش که بتازگی دنبال تیمداری در این سطح حرفه‌ای افتاده بود، حضور داشته باشد، اما نگاه حرفه‌ای مسئولان باشگاه، تقدیر دیگری برای کن رقم زد.

از آنجا که کسب سکو و مدال در لیگ برتر والیبال بانوان برای مسئولان باشگاه ورزشی لوازم خانگی از اولویت‌های اصلی بود، آنها با هر چرتکه‌ای که انداختند، نتوانستند مدال را بر گردن بازیکنان خود فرض کنند و همین موضوع سبب شد، کیومرث چگینی مدیرعامل این باشگاه با ارسال پیامکی به فریبا صادقی، نایب رئیس بانوان فدراسیون والیبال به طور رسمی از حضور در این رقابت‌ها انصراف دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها