ماچک، سرمربی تیم ملی هندبال آخر همین هفته به تهران می‌آید و اردوی تیم ملی آغاز می‌شود.
کد خبر: ۱۱۰۱۷۴۸

بروت ماچک، همان مربی نام آشنای هندبال ایران است که ماموریت دارد تیم ملی را برای آوردگاه آسیایی آماده می‌کند. علیرضا حبیبی، دستیار این مربی در تیم ملی نیز در حال حاضر تا آمدن ماچک کارهای اولیه را دنبال کرده است.

هجدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی مردان آسیا از 28 دی تا 8 بهمن‌ در کره جنوبی برگزار می‌شود. در این رقابت‌ها 15 تیم و در چهار گروه شرکت می‌کنند که ایران در گروه اول با عراق و ژاپن هم گروه است.

حبیبی درباره برنامه‌های تیم ملی می‌گوید: اردوی تیم‌ ‌ملی به مدت پنج شش روز از آخر این هفته‌ آغاز می‌شود و بعد از آن نیز چند روزی استراحت است و چهارم دی ملی‌پوشان برای اردو و دیدارهای تدارکاتی به اسلوونی اعزام خواهند شد.

مربی تیم‌ ‌ملی هندبال در پاسخ به این سوال که بازیکنان تیم‌ ‌ملی هندبال چه زمانی معرفی خواهند شد، می‌گوید: همین هفته نفرات را مشخص می‌کنیم. ماچک بعد از حضور در ایران و در پایان هفته‌ دوم دور برگشت لیگ برتر هندبال اسامی بازیکنان را معرفی می‌کند.

حبیبی در پاسخ به این سوال که لژیونرها در کجا به تیم‌ ‌ملی می‌پیوندند، می‌گوید‌: تعدادی از آنها می‌توانند در تهران به تیم ملحق شوند و برخی دیگر نیز به دلیل درگیر بودن با بازی‌های باشگاهی‌شان در تیم‌های اروپایی با ماچک قول و قرار گذاشتند در اردوی اسلوونی به تیم‌ ‌ملی ‌اضافه ‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها