ماشین‌های برقی

ایمنی خودروهای الکتریکی برای بیماران قلبی

اگر در بدن خود دستگاه تنظیم‌کننده ضربان‌ قلب کار گذاشته و می‌ترسید سرمایه‌گذاری روی خودروهای الکتریکی مشکلاتی برای قلب شما در پی داشته باشد، دیگر نگران نباشید! به گزارش پدال و به نقل از motor1، نتایج مطالعه جدیدی که از سوی دو پزشک در بیمارستان گودساماریتان اوهایو صورت گرفته، نشان می‌دهد که خودروهای الکتریکی تأثیری روی بیماران قلبی ندارند.
کد خبر: ۱۰۹۷۰۶۶

این مطالعه می‌گوید، ایمنی خودروی الکتریکی تسلا برای بیمارانی که دارای دستگاه شوک قلبی هستند، اولین قدم در تثبیت این موضوع است که چنین خودروهایی برای بیماران با دستگاه‌های قلبی در بدن ایمن هستند. در این مطالعه، از 26 مرد و 8 زن با سن متوسط 69 سال استفاده شده است. تمام این افراد دارای دستگاه شوک قلبی بودند که در موقعیت‌های مختلف با استفاده از خودروی تسلا مدل اس و شارژ با جایگاه 220 ولتی مورد آزمون قرار گرفته‌اند. عملکرد دستگاه شوک قلبی بیماران در خلال این آزمون‌ها مورد بررسی قرار گرفته است. تنظیمات این دستگاه‌ها روی حساس‌ترین نقطه بوده و هیچ پیام الکترومغناطیسی یا دیگر مداخلات از سوی خودرو یا جایگاه شارژ مشاهده نشده است.

در این مطالعه پزشکی از خودرویی ساخت تسلا استفاده شده، اما باید مطالعه یاد شده با طیف وسیع‌تری از خودروهای الکتریکی صورت پذیرد. البته گفته شده، خودروهای تسلا در زمان شارژ نسبت به خودروهای مشابه فعالیت الکتریکی بسیار بیشتری را تولید می‌کنند. نتایج این مطالعه نشان می‌دهد، خودروهای الکتریکی برای افرادی که دارای بیماری قلبی هستند، ایمنی بیشتری دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها