حضرات آیات مکارم شیرازی، صافی گلپایگانی، نوری همدانی و علوی گرگانی در سخنانی، پیروزی جبهه مقاومت را بر داعش به ملت‌های مسلمان تبریک گفتند. آیت‌الله مکارم شیرازی در ابتدای درس خارج فقه در مسجد اعظم قم، با اشاره به جانفشانی‌های رزمندگان اسلام و سردار سلیمانی در مبارزه با تروریسم و نابودی داعش تاکید کرد: سازمان ملل باید به سردار سلیمانی و همرزمانش جایزه صلح نوبل اهدا کند.
کد خبر: ۱۰۹۶۳۷۲

آیت‌الله نوری همدانی هم نابودی داعش در سوریه و عراق را تحقق وعده نصرت الهی به جبهه مقاومت دانست. این مرجع تقلید تاکید کرد: قدرت، عزت و عظمت انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت روزبه‌روز بیشتر می‌شود. آیت‌الله صافی‌گلپایگانی هم در پیامی پیروزی بزرگ جبهه مقاومت بر گروه جنایتکار داعش را تبریک گفت. آیت‌الله علوی‌گرگانی هم در پیامی با تبریک نابودی داعش خبیث، آن را آغازی بر روند پایان سلطه استکبار جهانی و شیطان‌صفت دانست.

همچنین 206 نفر از نمایندگان مجلس هم در بیانیه‌ای، ضمن تبریک پایان داعش، از مجاهدت‌های سردار سلیمانی در مقابله با داعش تجلیل کردند. آیت‌الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری، امیرسرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی، دکتر علی‌عسکری رئیس سازمان صداوسیما، سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، علی‌اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و بسیاری از مسئولان و چهره‌ها نیز در پیام‌ها و سخنرانی‌هایی، پیروزی‌های اخیر را تبریک گفتند. / خبرگزاری صداوسیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها