مردی که پس از ارتکاب قتل با زن مورد علاقه‌اش ازدواج کرد و صاحب سه فرزند شد، پس از 12 سال زندگی مخفیانه به دام پلیس افتاد. او در جلسه دادگاه از قضات خواست حکم قصاصی را که غیابی برایش صادر کرده‌اند مورد بازبینی قرار دهند.
کد خبر: ۱۰۹۳۱۴۹

به گزارش جام‌جم، 27 خرداد 84، درگیری سه نفره در بلوار رسالت ورامین به قتل احمد منجر شد. با آغاز تحقیقات پلیسی، یکی از عاملان درگیری دستگیر شد.

وحید در بازجویی‌ها گفت: «همراه کامران از مراسم عقد برمی‌گشتیم، اما چون مشروب خورده بودیم حالت طبیعی نداشتیم. در بلوار رسالت با احمد چشم در چشم شدیم و کامران با چاقو او را کشت و متواری شد.» ماموران در دستگیری کامران ناکام ماندند و پرونده را برای تعیین تکلیف به شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران فرستادند. در جلسه دادگاه، اولیای‌دم درخواست قصاص کردند و کامران به شکل غیابی به قصاص و وحید به جرم معاونت در قتل به ده سال حبس محکوم شد.

سرانجام 12 سال پس از ماجرا، تلاش‌های کارآگاهان به ثمر نشست و کامران در یکی از شهرهای غربی کشور دستگیر شد. او پس از اطلاع از صدور غیابی حکم قصاص، درخواست واخواهی کرد و صبح دیروز از زندان به شعبه چهارم دادگاه منتقل شد و گفت: «زمان حادثه 24 ساله بودم و به‌دلیل مصرف مشروب، حالت طبیعی نداشتم. انگیزه‌ای هم برای قتل نداشتم. وقتی به غرب کشور فرار کردم به زنی علاقه‌مند شدم و با او ازدواج کردم. الان هم سه فرزند دارم. از قضات می‌خواهم دوباره پرونده‌ام را بررسی کنند.» درپایان دادگاه، قضات جلسه را به‌دلیل وجود برخی نواقص در مدارک اولیای‌دم، تجدید کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها