دغدغه جدید پولدارهای تهرانی برای کاشت نگین هفت‌میلیونی در چشم، سوژه گزارش یک رسانه روس شد.
کد خبر: ۱۰۹۱۴۰۹

به گزارش میزان، پس از دغدغه‌های چشم و هم‌چشمی برخی جوانان ایرانی برسرلاکچری بودن، گفته می‌شود مدتی است که نوع نسبتا جدید عمل زیبایی بار دیگر رواج پیدا کرده است. در این نوع عمل زیبایی، یک پلاک با نگین طلا یا پلاتین روی سفیدی چشم کاشته می‌شود که به عقیده برخی، نشانی از لاکچری بودن است. قیمت این عمل جراحی در تهران هفت‌میلیون تومان گزارش شده است.

قرمز‌ترین تالاب ایران

تالاب لیپار در شهر چابهار به‌خاطر محیط عجیبی که دارد به تالاب خون معروف شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، تالاب خون یا تالاب صورتی لیپار که در چابهار است، جزو دسته خاص تالاب‌های جهان است؛ وجود پلانکتون‌های گیاهی زیاد در این منطقه که در ماه آذر به بیشترین مقدار خود می‌رسد، دلیل رنگ صورتی این تالاب است. در ماه‌های بهمن، اسفند، فروردین، شهریور و مهر، پدیده جزر و مد قرمز در این منطقه به زیبایی تالاب لیپار می‌افزاید.

مهمانان جدید هتل ریتز ریاض

عکس‌های جدیدی از بازداشت شاهزادگان در هتل «کارلتون ریتز» ریاض در فضای مجازی منتشر شده است و تعدادی از آنها را در حالی که روی تشک‌ها در محوطه لابی هتل خوابیده‌اند، نشان می‌دهد.

اخبار اولیه حاکی است سازمان امنیتی عربستان در ساعت 9 شب یکشنبه به متولیان هتل اطلاع داده افراد مقیم در این هتل را بسرعت تخلیه و از پذیرش جدید مشتریان خودداری کنند. این هتل در حال حاضر در میان تدابیر شدید امنیتی قرار دارد و خروج و ورود افراد به آن تنها با اجازه بن سلمان، ولیعهد عربستان صورت می‌گیرد.

ترامپ تعظیم نکرد!

رئیس‌جمهور آمریکا روز دوشنبه در جریان دیدار با امپراتوری ژاپن و همسر او به آنها تعظیم نکرد و به دست دادن و تکان دادن سر اکتفا کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، ترامپ با لبخند به امپراتور 83 ساله ژاپن، سری به نشانه احترام تکان داد. پس از آن، این چهار نفر از طریق مترجم با یکدیگر گفت‌وگوی مختصری داشتند که از تلویزیون پخش شد.

پس از آن، ترامپ دوباره با امپراتوری ژاپن دست داد و چند بار با دست چپ روی بازوی او زد. پیشتر باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق آمریکا به دلیل دیدار با امپراتور ژاپن در سال 2009 و تعظیم به او در داخل مورد انتقاد قرار گرفته بود. برخی مفسران آمریکایی معتقدند، رئیس‌جمهور آمریکا نباید سر خودش را پیش خاندان‌های سلطنتی خارجی خم کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها