قائم مقام رئیس رسانه ملی در نشست خبرنگاران و برنامه‌سازان اربعین بر رویکرد بصیرت افزایی برنامه‌های این مناسبت و توجه به مفاهیم بلند زیارتنامه اربعین تأکید کرد.
کد خبر: ۱۰۸۹۶۶۰

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، حجت‌الاسلام سیدرمضان موسوی‌مقدم در این نشست با بیان این‌که زیارت اربعین روح اربعین است، گفت: در گزارش‌ها و همه برنامه‌هایی که به پوشش این کنگره عظیم حسینی می‌پردازند، باید مفاهیم عمیق این زیارتنامه تبیین شود.

قائم مقام رئیس رسانه ملی با تأکید بر این‌که تولید برنامه اربعین باید منجر به ارتقای آگاهی و معرفت زائران بشود، اظهار کرد: رویکرد همه برنامه‌ها باید بر مبنای تبیین فلسفه عاشورا و اربعین انتخاب شود. وی افزود: در تهیه برنامه‌ها توجه به مناسک اربعین نباید به گونه‌ای باشد که حاشیه بر متن غلبه کند و فلسفه این حرکت عظیم نادیده گرفته شود. رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و مستندسازی ستاد مرکزی اربعین به خبرنگاران و برنامه‌سازان این تجمع میلیونی توصیه کرد: برای به انجام رساندن این مأموریت و پوشش این رویداد بزرگ با قصد قربت وارد شوید و معادله این سفر را از سفرهای دیگر جدا کنید. توصیه‌های رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین و دبیر این ستاد از بخش‌های دیگر این نشست بود. در این نشست همچنین از خادمان رسانه‌ای اربعین قدردانی شد.

در این نشست معاون صدای رسانه ملی، رئیس مرکز تولید و فنی سیما، جمعی از مدیران شبکه‌های برون مرزی و رادیویی، مدیران کل و خبرنگاران رسانه ملی نیز حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها