دبیر کمیته مستندسازی و اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی اربعین از عقد تفاهم‌نامه با عراق به‌منظور دریافت فرکانس رادیو اربعین در طول مسیر راهپیمایی اربعین حسینی خبرداد.
کد خبر: ۱۰۸۷۵۹۵

به گزارش مهر، حجت‌الاسلام رمضان موسوی‌مقدم طی سخنانی گفت: سازمان صداوسیما تمهیدات و امکاناتی را برای پوشش و انعکاس همایش عظیم اربعین بسیج کرده است و مجموعه همکاران ما در طول مسیر و چهار پایانه مرزی به سمت عراق مستقر هستند.

وی افزود: آخرین هماهنگی بین کمیته‌های 13 گانه انجام می‌شود تا آنچه را موردنیاز زائران است، منعکس کنیم و سازمان صداوسیما همپای سایر کمیته‌ها در این بخش فعال است و آمادگی دارد نظرات مسئولان عراقی و داخلی را منعکس کند.

دبیر کمیته مستندسازی و اطلاع‌رسانی ستاد مرکزی اربعین با بیان این‌که فضای اربعینی در جاده ایلام تا مرز مهران قابل مشاهده است، عنوان کرد: مجموعه عوامل حاضر در کمیته زیرساخت در این مسیر فعال هستند تا خدمات این عزیزان را بخوبی منعکس کنیم.

وی ضمن تاکید بر این مطلب که زائران به توصیه‌های ما در رادیو اربعین توجه کنند، عنوان کرد: هیاتی از سوی سازمان صداوسیما به عراق اعزام می‌شود و با وزارت ارشاد عراق تفاهم‌نامه‌ای برای دریافت فرکانس رادیو اربعین در طول مسیر خواهیم داشت تا زائران را در این مسیر همراهی کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها