صادرکننده مرکبات مازندران با بیان اینکه بسیاری از صادرکنندگان مرکبات و کیوی به امید دریافت یارانه صادارتی کالای خویش را کیلویی 400 تومان فروختند تا از کمک‌های یارانه صادراتی برخوردار شوند، گفت: دولت به وعده خویش در قبال پرداخت یارانه صادراتی پایبند نبوده است.
کد خبر: ۱۰۸۴۹۷۹

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، یاسر دوجی در جلسه کمیسیون بازرگانی، امور گمرکی و حمل و نقل اتاق بازرگانی، صنایع معادن و کشاورزی مازندران مازندران اظهار کرد: دولت قرار بود به ازای هر کیلو صادرات کیوی به فعالان این بخش 500 تومان پرداخت کند.

وی با اعلام اینکه کل کیوی صادرشده استان مازندران 2 هزار و 500 تن بود، تصریح کرد: آیا واقعا این بودجه در استان وجود ندارد که دولت به قول خویش عمل کند؟

صادرکننده مرکبات مازندران با بیان اینکه بسیاری از صادرکنندگان مرکبات و کیوی به امید دریافت یارانه صادراتی مجبور شدند، کالای خویش را کیلویی 400 تومان بفروشند تا دست‌کم از کمک‌های یارانه صادراتی برخودار شوند، گفت: دولت به قول خویش در قبال پرداخت یارانه صادراتی پایبند نبوده است.

وی اضافه کرد: جایزه صادراتی که دولت قول داده بود، از سال 89 تاکنون پرداخت نشده است.

حسین‌پور دیگر صادرکننده استان مازندران با اعلام اینکه معاون وزیر بازرگانی بحث پرداخت یارانه صادراتی را رسانه‌ای کرد، گفت: آیا درست است که متولیان به راحتی حرف خودشان را پس بگیرند؟

وی اضافه کرد: سال گذشته بنا به گفته‌های معاون وزیر بازرگانی اقدام به صادرات کالا کردیم ولی چرا در حال حاضر از حمایت مناسبی برخودار نمی‌شویم؟

این صادرکننده مرکبات مازندران اضافه کرد: در سال جاری هم متولیان از اختصاص 100 میلیارد تومان مشوق‌های صادراتی خبر دادند، اما وقتی به آنها مراجعه می‌کنیم اعلام می‌کنند که قطعی نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها