سامان سالور، کارگردان سینما معتقد است بازیگران امروز بر اساس تعداد فالوور، مهمانی‌های شبانه، روابط غیراخلاقی، پول، پارتی، میزان سرمایه‌ای که بازیگر به کار تزریق می‌کند، نسبت خانوادگی با تهیه‌کننده و رفیق‌بازی انتخاب می‌شوند.
کد خبر: ۱۰۸۴۶۴۵

به گزارش میزان، سامان سالور، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون درخصوص انتخاب برخی بازیگران بر اساس فعالیت آنها در فضای مجازی گفت: از زمانی که فضای مجازی بسط و گسترش پیدا کرد بحث و صحبت‌های زیادی در مورد موفقیت بازیگران بر اساس فعالیت مجازی آنها به میان آمده و من هم با این نوع انتخاب‌ها روبه‌رو شده‌ام.

کارگردان «تمشک»، «آمین خواهیم گفت» و... مشکل اصلی بازیگری در سینما را «بازیگر سالاری» اعلام کرد و افزود: متاسفانه سینمای ایران به شکل مصیبت‌باری تحت تسلط «بازیگر سالاری» است. بازیگر سالاری آفت این روزهای سینمای ایران است. آفتی که تیشه به ریشه سینمازده و همه چیز را رو به نابودی کشانده است.

کارگردان فیلم «چند کیلو خرما برای مراسم تدفین» با نقد سینمای امروز ایران اذعان کرد: متاسفانه طی سال‌های اخیر فضایی بسیار مسموم سینمای ایران را در بر گرفته است. بی‌نظمی، بی‌معرفتی و عدم تعهد به قرارداد از جمله مشکلات عمده‌ای است که بازیگران معدود سینما با قدرتی که در دست دارند، ایجاد کرده‌اند. این روزها متاسفانه همه یا سودای فیلمساز شدن دارند یا می‌خواهند بازیگر شوند.

سالور با اشاره به فشار فراوان بر کارگردانان متعهد خاطرنشان کرد: در میان این بازار بلبشوی سینمای ایران و وضعیت بد بازیگری، فقط کارگردانانی که می‌خواهند به دور از این قضایا فیلم بسازند ضربه می‌خورند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها