کاکا ستاره برزیلی که بهترین روزهای دوران بازیگری‌اش را در میلان سپری کرد و با این تیم فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد، یکشنبه شب کفش‌هایش را در تیم اورلاندو سیتی در لیگ حرفه‌ای آمریکا (MLS) آویزان کرد، اما این اتفاق به شیوه چندان خاطره‌‌انگیزی رخ نداد چون تیم او بر خلاف جریان بازی یک گل خورد و با نتیجه یک بر صفر به کولومبوس باخت.
کد خبر: ۱۰۸۳۸۱۱

کاکا پیش از آغاز بازی بشدت احساساتی شده و دوربین‌های تلویزیونی چهره او را در حالی شکار کردند که اشک روی گونه‌هایش جاری شده بود. کاکا چندی پیش اعلام کرد به‌دلیل رنج بردن از مصدومیت مزمنی که پس از بازی‌هایش سراغ او می‌آید، دیگر علاقه‌اش به فوتبال را از دست داده و به همین دلیل این آخرین فصل از دوران بازیگری‌اش خواهد بود هر چند امکان دارد به‌عنوان مربی به دنیای فوتبال برگردد. کاکای 35 ساله دوران بازیگری‌اش را سال 2001 در تیم سائوپائولوی برزیل آغاز کرد و در سال 2003 به میلان پیوست، جایی که مهم ترین افتخارات دوران بازیگری‌اش رقم خورد. او سال 2009 به رئال مادرید پیوست و چهار سال بعد پس از دورانی کم فروغ از این تیم جدا و به اورلاندوسیتی ملحق شد.

او سال 2014 به‌صورت قرضی به سائوپائولو برگشت اما پس از 19 بازی برای این تیم، دوران بازیگری‌اش در MLS را از سر گرفت. او با انتقال از میلان به رئال در سال 2009 به گرانقیمت‌ترین بازیکن دنیا در آن زمان تبدیل شد. او در سال 2007 نیز توپ طلای فیفا را به‌دلیل درخشش در میلان و رساندن این تیم به قهرمانی در اروپا به دست آورد. او در واقع آخرین بازیکنی قبل از رونالدو و مسی بود که توانست توپ طلا را از آن خود کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها