خطیب جمعه تهران گفت: امیدواریم مسئولان با استفاده از تجربه‌ها و بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی، مقابل زورگویی‌های آمریکا بایستند.
کد خبر: ۱۰۸۲۶۸۲

آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران، مسئولان کشور را خطاب قرار داد و گفت: مردم، شما مسئولان را انتخاب کردند که از کشور و انقلاب در برابر آسیب‌ها دفاع و حفاظت کنید و اگر شما امر به معروف و نهی از منکر را فراموش کنید، خوبی‌ها از بین می‌رود و انسان‌های بد در جامعه حاکم می‌شوند.

خطیب جمعه تهران با اشاره به طرح مجلس در خصوص اجرای امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: نمی‌دانم این قانون به چه اندازه اجرایی شده و مسئولان به چه میزان برای اجرای آن اقدام کرده‌اند، اما باید بدانند اگر «منکر» در جامعه ترک نشود، کشور با مسائل بسیاری روبه‌رو می‌شود.

وی با اشاره به آسیب‌های ناشی از فضای مجازی و اینترنت ادامه داد: من نمی‌گویم فضای مجازی را ببندید، اما می‌گویم ضررش بیش از نفع آن است؛ پس مسئولان باید راهی پیدا کنند و جلوی ضرر بیشتر این فضا به جامعه را بگیرند.

آیت‌الله موحدی کرمانی تصریح کرد: سخنان ترامپ در سازمان ملل، عمق دشمنی شیطان بزرگ را با ملت ایران بخوبی آشکار کرد. البته آمریکا هیچ‌گاه با نظام اسلامی ایران سر سازگاری نداشته و پیوسته به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بوده است./ مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها