سریال تیراندازی به شیشه بانک‌ها و صرافی‌ها در تهران درحالی ادامه دارد که دیروز به شیشه یک مغازه فروش صنایع‌دستی در خیابان طالقانی شلیک شد. تاکنون شش متهم در این پرونده دستگیر شده‌اند.
کد خبر: ۱۰۸۱۴۳۶

به گزارش جام‌جم، از روز جمعه فرد یا افرادی ناشناس با اسلحه ساچمه‌ای، شلیک به شیشه بانک و صرافی‌ها را آغاز کرده‌اند. بررسی‌ها نشان می‌دهد، آنها در مدت 24 ساعت به شیشه شش صرافی و بانک تیراندازی کرده‌اند. پس از رسانه‌ای شدن این موضوع، رئیس پلیس تهران از دستگیری دو نفر در این رابطه خبر داد و گفت: این تیراندازی‌ها امنیتی و سریالی نیست. یک روز بعد سردار رحیمی از دستگیری سه متهم دیگر خبر داد تا تعداد متهمان پرونده به پنج نفر افزایش پیدا کند. درحالی که به نظر می‌رسید پرونده این تیراندازی‌ها بسته شده است، صبح دیروز به مغازه فروش صنایع‌دستی در خیابان طالقانی شلیک شد. بر اثر این تیراندازی شیشه مغازه خرد شد .

تیراندازی به این مغازه نشان داد، هدف این تیراندازی‌ها فقط صرافی و بانک‌ها نیستند. با گزارش موضوع به پلیس، ماموران کلانتری 107 فلسطین در محل حاضر شده و تحقیقات دراین باره را آغاز کردند و پس از ساعتی عاملان این تیراندازی دستگیر شدند.

هنوز مشخص نشده، این تیراندازی‌ها با چه هدف و انگیزه‌ای انجام می‌شود. ماجرای تیراندازی با سلاح ساچمه‌ای در تهران با شلیک به پسر نوجوانی در شامگاه دوم مهر امسال در محله سی‌متری جی شروع شد. در این تیراندازی پسر نوجوانی از ناحیه چشم مجروح شد. پس از انتقال پسر 12 ساله به بیمارستان، او بینایی خود را از دست داد. هنوز ارتباط این تیراندازی با شلیک به شیشه مغازه‌ها تائید نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها