روز گذشته شبکه ان.‌بی.‌سی آمریکا گزارش داد که رکس تیلرسون، وزیر خارجه، ترامپ را «ابله» خوانده، اما ترامپ بلافاصله در صفحه توییتر خود، آن را تکذیب و اعلام کرد که شبکه ان.‌بی.‌سی دروغ پراکنی می‌کند و تیلرسون چنین کلمه‌ای بر زبان نیاورده است.
کد خبر: ۱۰۷۹۶۵۸

این در حالی است که تیلرسون در گفت‌وگو با خبرنگاران از این‌ که بگوید او چنین واژه‌ای به‌کار نبرده خودداری کرد و گفت: من وارد چنین بازی کودکانه‌ای نمی‌شوم. در همین رابطه شبکه ان.‌بی.‌سی نیز دوباره صحت خبر خود را تائیدکرد. بسیاری بر این باور بودند که چنین جنجالی سبب اخراج تیلرسون از وزارتخانه خواهد شد، اما تا اواخر شب گذشته چنین اتفاقی رخ نداد و تیلرسون در یک گفت‌وگو اعلام کرد که تصمیم برای ترک سمت خود ندارد.

همچنین ترامپ روز چهارشنبه در توییتی، رسانه‌های به قول وی اخبار جعلی را مورد انتقاد قرار داد و اعلام کرد که این رسانه‌ها از کنترل خارج شده‌اند. وی در حساب کاربری توییتر خود نوشت: وای، یک عالمه اخبار جعلی برای امروز. مهم نیست من چه می‌کنم یا چه می‌گویم، آنها حقیقت را نمی‌نویسند یا نمی‌گویند. رسانه‌های دروغ‌پرداز از کنترل خارج شده‌اند.

این توییت در حالی منتشر شد که وی به‌دلیل سخنانش در جریان بازدید از منطقه توفان‌زده پورتوریکو در روز سه‌شنبه، در معرض نگاه موشکافانه رسانه‌ها قرار گرفته است. ترامپ در این سفر، شمار کشته‌های توفان اخیر ماریا در پورتوریکو (16 نفر) را با تعداد کشته‌های توفان کاترینا (1800 نفر) در سال 2005 مقایسه کرد که مورد انتقاد شبکه تلویزیونی سی‌.ان.‌ان قرار گرفت./ ایرنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها