معصومه مشت زن، نایب رئیس بانوان فدراسیون هندبال، درباره مسابقات باشگاه‌های آسیا و عنوان چهارم تیم شهید چمران لارستان تصریح کرد:این برای دومین‌بار است که تیمی از ایران در مسابقات باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کرده است. تیم شهید چمران لارستان به مربیگری غارسی توانست مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر را به دست بیاورد، اما این سرمربی به دلایلی نتوانست تیم را در مسابقات باشگاه‌های آسیا همراهی کند و شافعی که مربی تیم ملی است، دو ماه تیم را تمرین داد .
کد خبر: ۱۰۷۹۵۷۵

مشت زن در گفت‌وگو با رادیو ورزش ادامه داد: این تیم هفت بازیکن تیم ملی را در اختیار داشت. به اعتقاد من، مسابقات قهرمانی آسیا که در کره برگزار شد، توانست بازی تدارکاتی خوبی برای این بازیکنان در رقابت‌های قهرمانی آسیا باشد. در حال حاضر برنامه‌ای که فدراسیون در نظر دارد، برای تیم‌های پایه است. ما باید پشتوانه‌سازی و رده‌های سنی را فعال کنیم. سال گذشته اردوی بلند قامتان برگزار شد که بازیکنان نوجوان با قدهای بلند و بدن مناسب این رشته انتخاب شدند.

نایب رئیس فدراسیون هندبال، درباره هدف این فدراسیون در آینده اظهار کرد: هدف ما حضور قدرتمند و کسب سهمیه جهانی در مسابقات قهرمانی آسیا نیست، زیرا قرار گرفتن روی سکوهای آسیایی برنامه‌ریزی بلند مدتی می‌طلبد و کار در این شرایط برای ما سخت است. با این حال امیدوارم هندبال بانوان در قاره کهن به لحاظ جایگاه، موقعیت بهتری داشته باشد. تیم‌های چین، کره و ژاپن تیم‌هایی هستند که سکوهای سه گانه را از آن خود می‌کنند. تیم کره‌جنوبی حتی در جهان مقام دارد. به اعتقاد من برای کسب سکو در آسیا به چهار سال برنامه‌ریزی و ساماندهی هندبال بانوان نیاز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها